30.09.15

Day 30




Tvoje definice lásky..

Ahoj zlatíčka,


dnešní téma bude plné lásky :) A také je to poslední otázka měsíce září. Uff, tag jsem zvládla a doufám, že se Vám alespoň trochu líbil, že jste se o mě něco dozvěděli, .. a že blogovat každý den prostě jde ;-)


Jak jako definovat lásku.. to moc dobře nejde. Ale neomylně ji poznáte, když je kolem, když ji k někomu cítíte a nebo když ji vidíte u někoho dalšího.
 
Co pro mě v poslední době znamená slovo láska?
  • ..když jsem nervózní při čekání na sms od něj
  • ..a když ta sms přijde, tak se přitrouble usmívám
  • ..odzbrojí mě jeho úsměv
  • .. a pak máte rozklepaný kolena
  • .. hledáte dvojsmysly ve všem a všude
  • ..cítíte se s ním v bezpečí
  • ..můžete se na něj spolehnout
  • ..a proto je to jediný člověk v širokém okolí, kterého obtěžujete s každou blbinou
  • ..vyhledávám každou příležitost, abych mu mohla být nablízku
..a v neposlední řadě, miluju, když mě vítá, když přijdu domů a vrtí při tom ocáskem :-P


A pokud si chcete trošku spravit chuť po tomhle sladkém textu, mrkněte na 1000 věcí, co mě serou , kde je láska také dnešním tématem.
Mimochodem, najde se někdo, kdo přečetl všech 29 (30) otázek a odpovědí? Přihlaste se do komentářů a odměna Vás nemine :)


Pac a pusu


C.


 


5 komentářů:

  1. Já to přečet všechno, ale odměny se klidně vzdám. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Tebe jsem spoléhala!
      A jaký článek byl nej? Za odměnu malou formulku? :)

      Vymazat
    2. Jaký byl nej? To se nedá říct. Když už bych se musel s pistolí u hlavy rozhodnout, tak den 5, protože prostě Londýn. :-)

      Vymazat
    3. Londýn, s tím souhlasím!

      Vymazat
  2. Hm já taky, ale je to asi blbý se hlásit... Ale i tak hezký ;) jen tak dál...

    OdpovědětVymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!