10.09.15

Day 10

Napiš tvou oblíbenou hlášku/citaci

Moje oblíbená hláška asi žádná není, spíš mám taková motta. Hodně se mi mění, podle toho jakým obdobím si procházím, jestli je zima nebo zrovna nemám vztek :)


Ale tyhle mi přirostly k srdci a hodně se s nimi ztotožňuji.


Poslední jsem si oblíbila nedávno, a to díky holkám z Číča v kleci. Řekla bych, že člověk potřebuje motivaci ze všech stran. Jak v soukromém životě, tak v práci (i když tam bereme jako motivaci spíše výplatu, že?)



"Nikdy neříkej nikdy"


Tohle motto je o tom, že se v životě má vyzkoušet úplně všechno. Nemělo by se Vám stávat, že se zaseknete před nějakým úkolem, krokem či zážitkem a řeknete si "Tak to nikdy!"
Protože, když nevyzkoušíte sníst mořskou potvoru nebo rajče, nebudete vědět jak chutná a nemůžete přeci říct ... "nikdy".
A když jste přeci jen velcí poserové jako někdy já, tak si prostě řekněte "Někdy příště".

"Believe in yourself"


Věřit sám v sebe .. tohle je věta, kterou bych chtěla mít schovanou někde na svém těle nesmývatelným inkoustem a ve slabých chvilkách na ten nápis upřeně zírat a vypalovat si to do mozku. Což o to, tetovat se určitě nechám, jen .. není čas, že?

"Prostě skoč a křídla roztáhneš cestou" (Číča v kleci)

A tímhle mottem si krásně podtrhnu ty dvě předchozí.. Někdy nemůžete všechno naplánovat. Něco se musí dít i bez Vaší precizní režie. A nebo se něco stalo a Vy už neovlivníte jak dopadnete .. tak si aspoň užijte ten skok a leťte kam Vás křídla zanesou.

Pac a pusu


C.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!