04.09.15

Day 4

10 věcí, co máš ráda a 10 věcí, co nemáš ráda

V téhle otázce můžu být stručná, protože mám celkem jasno v tom, co mám ráda a co nemám.
To, co mám ráda, si ve svém životě hýčkám a dopřávám si. Naopak ty nedobré/méně příjemné věci se snažím držet dál od těla. Myslím, že mě to charakterizuje celkem dobře.

Mám fakt ráda:
  • Sebe
  • Benjiho
  • Západ slunce
  • Kávu
  • Spánek
  • Svoji rodinu a přátele
  • Snídaně
  • Svoji práci
  • Zahradníka
  • Rulandské šedé


Shoduju se s Vámi v něčem?
A teď něco, co zrovna nemiluju a nemusím:

  • Rajčata a papriky
  • Modrou barvu
  • Ranní vstávání (asi to moc nejde dohromady s bodem 7. nahoře, ale nikdo neříkal, že snídaně musí být ráno, stačí, že je to hned, co vstanu, ne?)
  • Kocovinu
  • Když si trvám na svém, a pak zjistím, že vážně nemám pravdu
  • Lži, výmluvy, pomluvy a různé okecávání něčeho, co jde říct jednoduše a prostě
  • Když nevím, na čem jsem
  • Chození někam na poslední chvíli, nebo celkově zpoždění
  • Když si perfektně nalakuju nehty, a zrovna zvoní telefon/Benji/dopere prádlo/cokoliv a můžu začít znova (ale většinou se na to vykašlu) :-)
  • Když se bojím (strach a nejistota omezuje zážitky)

A co je Vaše hot or not?

Pac a pusu

C.

2 komentáře:

  1. Mám ráda všechno, co máš ráda ty! Až na zahradníka..toho nemám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, zahradníka nepůjčím :) Skvělý, že se shodneme!

      Vymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!