06.09.15

Day 6

Řekni o svých mazlíčcích

Krásnou neděli zlatíčka!
Přišla konečně řada na otázku číslo šest (moje šťastné číslo) a úplnou náhodou je to téma, které mám moc ráda!
Tenhle blog by se klidně mohl jmenovat Clarky a pes. Jenže.. už to změnit nejde, že jo, a Benji moc psát neumí. O tom jste se mohli přesvědčit sami v tomhle článku :)


Můj mazlíček je Benjamin. Benji je tibetský španěl, kterém mu už je šest dní 3 roky. Pořídili jsme si ho společně s bývalým přítelem a tak nějak kvůli němu jsem začala psát blog. Teda spíš bylo o čem psát :)
Nyní spolu se Slávistou nejsme, ale Benji snad nestrádá - vídá občas i jeho.


Jiného mazlíčka nemám a upřímně ani žádného dalšího nebo jiného nechci. S Benjim jsme si v létě prošli (a stále procházíme) děsivým martyriem v podobě dermatitidy, kdy byl bez ustání nemocný, a já ze začátku nevěděla proč a jak. Bohužel to vypadá, že se téhle nemoci jen tak nezbavíme, ale oba děláme vše proto, aby se to nevracelo.



Jinak fungujeme jako mini smečka a myslím, že se vzájemně zahrnujeme láskou a porozuměním.


Ráno mě vzbudí, abych mu dala čerstvou vodu a celej šťastnej mi olizuje obličej.
Vezmu ho ráno na krátkou procházku, aby se moc neprobudil a mohl pak celý den spát, ale Benji to moc nechápe, takže je to on, kdo může za mé pozdní příchody do práce.
Odpoledne ho vezmu na dlouhou procházku, ale on se chce zrovna mazlit.
Večer mu připravím misku s granulkama, které baští od miminka (půl roku jsem je vybírala) a on si chce hrát.
Před spaním si chci hrát já, ale on chce ven.
V noci chci spát, ale on chce žrát ty svoje přitroublý granule.

Myslím, že nám to spolu celkem funguje :)


Pac a pusu

C+B

4 komentáře:

  1. Ten je krásný :) Mamka si minulej rok taky pořídila Tibeťana. Nejdřív si pořád hrál a hrál a teď se z něj stává povaleč, který by nejraději pořád spal :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je brouček! :D
    Kvůli mazlení jsem si musela pořídit druhýho psa, protože Enny je na nějaký tulení příliš velkej drsňák, přijde si pro pohlazení tak třikrát za týden a to jen kvůli jídlu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jak je nemocný, tak moc na mazlení není.. Jo a díky za inspiraci tímhle tagem.

      Vymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!