22.09.15

Day 22

3 prvky tvé osobnosti, na které jsi pyšná



Krásné úterní ráno, přátelé!


Na co bych mohla být pyšná? Jo, kdyby to bylo takhle .. tak řeknu, že na to, že stojím na svých vlastních nohách, bydlím, žiju a tak :)


Ale osobnost?


Řekla bych, že jsem celkem introvertní - asi nic, na co by člověk mohl být pyšný. Ale! Když je člověk otevřený a extrovert, tak se tak nějak počítá, že u něj bude vidět odvedená práce. A u mě (myslím) je vidět, i když to nedávám na odiv .. prostě si na to potřební lidi přijdou sami.


Jsem docela nervák a stres mě žene kupředu .. takže když bych to shrnula, jsem cílevědomá, jen o tom nevím :)


Nemám extra smysl pro humor, nebo nedokážu bavit plnou hospodu lidí, ale dokážu se bavit s každým. I když to třeba není moje krevní (nebo jakákoliv jiná) skupina.


Na co jste hrdé a pyšné Vy u sebe, milé bloggerky?


Pac a pusu a zase zítra!


C.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!