18.09.15

Day 18

Tvoje tajemství?



Mým tajemstvím jsou asi mé sny.. které se nikdy neuskutečnily.
A jsou tajemstvím, takže by se neměly prozrazovat dál.


Ale že jste to Vy, tak Vás nechám trošku nakouknout.. I když si myslím, že pokud čtete blog od začátku, tak o mě víte vlastně úplně všechno. Možná i to, co byste vědět neměli :)


Dneska je 18.9. a to znamená, že se mi přesně za 4 týdny vrací sestřička z USA. Jela si tam splnit svůj sen, připravit se na život budoucí. Byl to i můj sen a ona si ho tam prožila a prožívá za nás obě!


Dalším takovým možná už i veřejným tajemstvím je, že bych chtěla napsat knížku. Vím, že se o tom nemá mluvit, ale má se na tom dělat. Takže ANO, začala jsem psát a uvidíme kam to povede..


A asi jako každá holka mám svoje tajemství.
O tom jak jsem se naučila kouřit.
O první puse.
O prvním sexu.
Spousta přešlapů :-)


Pac a pusu


C.


PS. Jednou v létě jsem byla venku a ...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!