11.09.15

Day 11

Věci, co bys chtěla říct 3 lidem

Říká se, že se nemá prát špinavé prádlo na veřejnosti (nebo tak něco).. proto i když třeba hluboko uvnitř duše schovávám nějaké negativní bubliny, na svět raději vypustím něco milejšího.

Zejména bych chtěla sdělit něco Vám, a to prosté DĚKUJU.
- za to, že, sem občas zabrouzdáte
- za to, že zde zanecháte komentář, co mě zahřeje a namotivuje
- za to, že jste .. bez Vás by byl můj blog jen deníček zastrčený pod polštář :)

Tobě, moje cestovatelko:
- jak jako na rok? To si děláš srandu? :)

Vám ostatním bloggerkám:
- že mě inspirujete až na půdu
- máte můj obdiv!

Většinou mám potřebu někomu něco sdělovat, když se mnou není - takže pak jsem schopná vypisovat zprávy na Whatsuppu jak zběsilá a pak si taky dokážu nepovídat celou cestu autem. Ale to není proto, že bych neměla co říct, to je prostě proto, že mám ráda ty chvíle, kdy míří naše cesty stejně.

Pac a pusu

C.

4 komentáře:

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!