25.09.15

Day 25

Prozraď pět míst, které bys chtěla navštívit

Dneska už máme pátek, a já se chystám pracovně na výstavu. Po delší době to bude trošku volnější pátek a proto se mi tahle otázka skvěle hodí..
Jaké máte plány na víkend? Škoda, že né zrovna navštívit tyhle destinace, že?
  1. Londýn
  2. Grand Canyon
  3. Řím
  4. Macocha
  5. Morava
Londýn!
Prostě proto. Jsem do něj zamilovaná jako nikdy nikdo :) Mohla jsem tam přes zimu odjet na 14 dní, ale pracovních povinností je tolik a do toho svátky, že by to asi nebylo zrovna vhod. Jaká škoda! Ach ach :-(



Grand Canyon!
Dáváte si občas také nereálné cíle? Jenže pozor! I když je to sebevíc nereálný, stát se to prostě může. Takže jednou Vám sem postnu fotku .. přesně takovou:



Řím!
V Řím já věŘÍM :) Ten mě láká, protože je blízko a výlet tam se dá vmáčknout do jednoho víkendu, takže držte palce, ať to třeba teď na podzim vyjde :)



Macocha!
Tak ta je kešková a plánovaná asi až na léto! Přeci jen nejhlubší místo musí mít hlubokou atmosféru a musím si zažít nejhlubší zážitek, ne? :)





Morava!
Vím, že Morava je široký pojem, ale toužím navštívit vinice, vinný sklípek a zažít si kouzlo jako z Vinařů :) a ochutnávat to nejlepčejší víno, které si pak v Praze nekoupím.




Pac a pusu


C.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!