09.12.15

Konec je někdy nový začátek

Ahoj zlatíčka,


tenhle článek jsem si v duchu psala už snad desetkrát, ale nikdy jsem si nesedla ke klávesnici a nesepsala ho.. nepříjemné úkoly totiž většinou odkládáme.

Chtěla bych Vám na začátku strašně moc poděkovat! Za to, že čtete, za to, že komentujete, a že jste tu pro mne byli.



Aby mohlo začít něco nového, musí někdy něco starého skončit. Nejspíš. V mém případě je to blog. Určitě jste si všimli, že už tu pro Vás nejsem jako dřív.


Dřív jsem po každém výletu nebo zážitku přímo běžela přetahovat fotky z Nikona, pak jsem strávila několik hodin úpravami a sepisováním dobrodružství.
Když se mi povedly upéct muffiny nebo bábovka, dokumentovala jsem Vám vznik svých kuchařských kouzel.
Když jsme jen tak blbli s Benjaminem  a tvářil se roztomile, tak jste to věděli jako první.

Byl na to čas, byla na to chuť a bylo to pro mě TO, co mě naplňovalo.
Blog by mě naplňoval i dnes, chutě mám pořád, ale to, co nemám je TEN čas.

Ani netušíte, kolik dobrodružství a zážitků jsem za poslední měsíce prožila.
Kolik trápení jsme si zažili s Benjaminem na veterině přes léto a podzim (asi tak 35 návštěv).
Jakou jsem viděla nádhernou přírodu, západy slunce a kolik nápaditých schovek na kešky jsme objevili.
Nebo jak se mi nepovedla bábovka ani cukroví, ale za to jsem vymyslela skvělou sýrovou omáčku a snědla jsem asi tak 20 porcí hrachové polévky.
A taky jak vypadá můj byt, jak je provoněný novými svíčkami a mám úžasný obrazy, na které nemohu sehnat rámečky.

Chtěla bych si teď svůj život žít víc offline. 


Pokud bych Vám moc chyběla, s online světem zůstanu nadále propojená přes INSTAGRAM.
A Vás, blogerky, číst nepřestanu.. zpříjemňujete mi každé ráno :-)



Pac a pusu


C.


P.S. Třeba je čas začít psát svoji vysněnou knihu..

10 komentářů:

  1. To nám je líto, že už nebudeme mít co číst, ale naprosto to chápu! Je lepší žít svůj život offline, než se cítit svázaný blogopovinostmi :-) A tak jsem ráda, že jsme se viděly, našly další nápaditou schovku na kešky, pokecaly u kávičky, a byly offline :-) A samozřejmě se uvidíme na instagramu :-*!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, a s tou knížkou, palec hore! Zamlouvám si první výtisk! Pac a pusu Benjimu, ať už mu je dobře :-*!

      Vymazat
    2. Moc děkuju za hezká slova! Bez blogu bychom se ani neznaly! Za to jsem vděčná nejvíc :)

      Vymazat
  2. To je škoda! :/ Ale na Instagramu máš ode mě stálého odběratele.. Tak ať jsi "v novém světě" spokojená!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Vážím si toho a taky se těším na instagramové příspěvky :)

      Vymazat
  3. Mrzí mě to, ale o to víc se budu těšit na další offline setkání. Potkáme se na instagramu a zamlouvám si druhý výtisk s podpisem prosím. :)) Mějte se s Benjim krásně:* Terez Dufková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hoho, takový zájem o knížku, to je zavazující :) Také se mějte hezky!

      Vymazat
  4. Ja som to chcela taktiez par krat urobit...ale nakoniec mi to nejak nedalo a stale som pri blogu zostala. Mozno sice nepridavam az tak casto ako iny blogery...ale je to taka mala zavislost. Ale inak ta uplne chapem, niekedy je lepsie zit zivot viac offline

    OdpovědětVymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!