27.09.15

Day 27

Jaké jsi znamení? A sedí na Tebe?

Krásný večer,

dnešní článek Vám publikuji schválně na večer, protože se týká znamení zvěrokruhu. A abych Vám mohla říct jestli na mě sedí, musel přeci proběhnout celý den :)

Jinak, jsem štír. Rok 87. Takže taky zajíc podle čínského horoskopu. Řekla bych, že na mě charakteristika štíra sedí tak .. no asi sedí :)

A jak, že dopadl dnešní horoskop? Trefili se ti, co to vymýšlí? Nebo máme fakt osud ve hvězdách?


S protějškem se budete předhánět v pozornostech. Jindy jste v projevech lásky trochu váhaví, ale dnes se nebudete ostýchat dát své city najevo. Partner bude mile překvapen a nezůstane za vámi pozadu. Také milostné schůzky budou naplněny romantikou. 

Milostné schůzky? To jako těch 50 km na kole byly romantický?
 
Dnes nebude nouze o nákupy dražších šperků. Štíři - muži jimi obdarují dámu svého srdce, ženy udělají radost samy sobě.

Ehm - tady by hvězdy trefily, pokud by šperkem měly na mysli dřevěnou minci z kešky :)
 
Pozvání na návštěvu nejspíše odmítnete. K příjemně prožitému dni dnes s partnerem nepotřebujete žádnou jinou společnost.

Jee, to já bych na návštěvu ráda, ale jsem trošku k.o. :)

Opulentní oběd nebo večeře by vás mohly příliš zatížit. Pokud chcete zůstat schopní fyzických výkonů, jezte střídmě.

 Oběd proběhl jako večeře, bylo toho moc, to ano, ale dodal energii na zpáteční cestu na kolech :)

A jak dopadl Váš dnešní horoskop? Věříte na znamení? Sedí na Vás popis? Dejte vědět, na tohle jsem zvědavá :)

Pac a pusu

C.

2 komentáře:

  1. 50 km na kole?! Jsi dobrá! :) já jsem Blíženec a popis znamení na mě sedí. Jsem ještě trochu smrnclá Štírem, takže mám i z něho něco :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo mi řečeno, že netrénovaný člověk dá i 70km, takže jsem pěkný máslíčko :)

      Přečetla jsem si charakteristiku Blížence, a můžu jen souhlasit - úplně to sedí :)

      Vymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!