03.09.15

Day 3

Přidej fotku sebe a Tvých přátel

Dlouho jsem se rozmýšlela, zda sem vložit fotografi s přáteli.. Sice vím, že spousta z nich čte můj blog, a tím pádem by to bylo takové sdílení mezi friends, ale na druhou stranu se fotka z blogu může ukazovat dál a dál a dál ..
Tak jsem se místo toho rozhodla Vám je popsat, tak abyste si je mohli sami představit. Navíc určitě poznáte, že máme každý podobný druh přátel ;-) Holky Vám představím pod přezdívkami, ale ony se v tom krásně najdou..

Adush 
  • mladší, nevázaná, úspěchy na všech frontách a nyní objevuje neverland kdesi za velkou louží
  • nebojácná, odvážná a drzá, nebojí se za mě postavit za každé okolnosti a po ránu vypadá fakt dobře

Veju
  • střelená, věčně s úsměvem od ucha k uchu, ukuchtí vám delikatesy a ještě je to všechno domácí
  • nikdy se s ní nenudíte, ale za to máte pěkný bolehlavy

Bobi
  • životem protřelá, zblázněná do fitka a do formování postavy, jde do všeho naplno a nebojí se!
  • upřímná, za každé situace ví, co mi poradit a nedá dopustit na svoje čičinky

Kačí
  • talentovaná fotografka, milující máma a naprosto veselý člověk, za každé okolnosti
  • nadchne se pro každou novou věc, tak, že to musíte vyzkoušet také

Donka
  • naplňuje Vás štěstím už na dálku, najde si téma na povídání i kdyby na střik nebylo
  • miluje zvířátka, věrná a krásně upřímná a nejšťastnější je, když je milována

Ke každé charakteristice si přidejte ještě slůvka jako milujicí, můžete se na ni spolehnout, vždy vás vyslechne, případně vytáhne na drink, atd. .. to jsou totiž vlastnosti, které má každá kamarádka, ne?
Jo a zajímalo, jak by jste popsali ve dvou větách mě? :)

Pac a pusu

C.

3 komentáře:

  1. Milá a usměvavá Clarky, závislá na svém Benjim a kávě (a na svém muži samozřejmě ;-)) ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Akorát na těch mužích závislá snad jen "tak nějak správně" :-)

      Vymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!