21.09.15

Day 20


5 turn ons a 5 turn offs (asi jako hot/not)

Koukám, že nedělní článek nespatřil v neděli světlo světa, tak Vám ho sem dávám teď :)


Pět věcí, co mě nabíjí a pět co mě "zabíjí"


Když ráno vstanu, tak první věc, co mi vyloudí úsměv na tváři je Benjamin.. ať už spí na krabici s knížkami, nebo v pelechu, jsem vděčná, za to že tam se mnou je. Pak jsou to určitě maličkosti.. jako když v práci za sebou vidím dobře odvedenou práci. Když se zahradníkem můžem odpoledne lovit kešky v centru Prahy a držet se u toho za ruce. Večer  sklenice vína s dobrým jídlem a filmem. A nebo prostě jen si sednout venku na lavičku a povídat si o nekonečném vesmíru.


Naopak energii mi bere každá cesta na veterinu, a nejlépe, když je to 4x v týdnu. Nebo když mi nevyjde něco, na co jsem se těšila. Protože je málo věcí, na co se můžete těšit. Pak třeba úplně naštve, když strávíte dopoledne o víkendu úklidem bytu a během hodiny je tam stejný bordýlek znovu :) No a pak samozřejmě nikomu na náladě nepřidá, když se musí dohadovat s někým o kravinách nebo když s nutně potřebujete něco vyřídit a baterka na telefonu Vám hlásí 3% :)


Pac a pusu


C.


P.S. A za chvilku tady máte pondělní článek ;-)







Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!