05.09.15

Day 5

Fotka místa, kde jsi byla

Fíha, no já jsem na moc místech poslední dobou nebyla.. ale za to jsem byla v Londýně a to místo mi přirostlo k srdci neskutečně! Tahle fotka mi dělala i spoustu dní společnost na ploše v práci, jako motivace prostě.

Už teď vím, že jsem tam rozhodě nebyla naposledy a kdyby bylo čistě na mě, tak tam zažiju všechna roční období a každou oslavu královny nebo tak :)

Jo a fotka pod tím je jeden z pohledů (jediný z pohledů), který dorazil do ČR :) a říkám si, že mám teda lepší fotku :)




Pac a pusu

ClarkyInLondon (hehe)

6 komentářů:

  1. Normálně jsi mě minule těma fotkama z londýna inspirovala natolik, že mám letenky, a v listopadu tam na otočku jedu! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nene! Určitě se chystám taky. To mám takovou radost!

      Vymazat
  2. Super, že se ti tam tolik líbilo!! Mě už chybí tam jet jen na podzim, což musím napravit, ale i tak mohu ostatní roční období doporučit! Londýn mě tedy chytl až na druhý pohled, ale o to víc :-) Přeji ti, ať se tam znovu podíváš co nejdříve :-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě to byla láska na první pohled ;-)

      Teda, závidím, že jsi tam měla možnost být tolikrát! A jaká část Londýna se Ti nejvíc líbí?

      Vymazat
  3. Londýn mě láká už od dob středoškolských studií. Snad se tam někdy dostanu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě naopak nikdy nelákal, a jsem ráda, že jsem tam byla ;-)

      Vymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!