08.09.15

Day 8

Kapely nebo umělci, které jsi viděla naživo


Jeeejee, umělců by bylo :)
(mám jeden tajný tip, ale myslím, že on není zrovna "public person", ale pro mě to umělec prostě je)


www.i-creative.cz


Největší zážitek z kapely naživo jsem měla, když mi bylo kolem šestnácti. Do Prahy již podruhé přijeli Linkin Park v čele s Chesterem Benningtonem a Mikem Shinodou. Tahle kapela mě v puberťáckých letech hodně držela. Dokonce jsem doma nosila nasazovací piercing na rtu, jako měl Chester. Na propíchnutí jsem byla posera a navíc by mi to maminka nedovolila (za což jí dneska děkuju).
Koncert byl pro mě jak vymodlený, protože jsem jejich předchozí nestihla. A myslím, že díky tomu mám zážitek na celý život.

Jinak dnes můžete vidět své oblíbené kapely naživo téměř kdykoliv. A zejména v období letních festivalů a zimních halových koncertů. Třeba na skupině Chinaski jsem byla tolikrát, že to ani nespočítám. Hezký je, že jsem na nich byla pokaždé s někým jiným (jako doprovodem) a pokaždé to byl neskutečný zážitek.

Hodně také vzpomínám na koncerty kapely Nightwork, Skyline, Divokej Bill a Tomáše Kluse než byl slavný, a podobně - ti jsou moji srdcoví a poslech jejich songů mě vždycky nabije energií na celý den!

Letos se chystám pro změnu na Chinaski, kteří v Praze budou mít jediný koncert, a to 1.12. ve Fórum Karlín. Uvidím se tam s někým z Vás?


Pac a pusu


C.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!