01.09.15

Day 1

Postni obrázek sebe a napiš 10 faktů o sobě


Nejaktuálnější foto, které jsem fotila doma po tmě, narvaná do kuchyňské linky, kvůli měkkému světlu :-)
 

 
Fakta o mě jsem tenkrát zveřejňovala i na IG, ale tentokrát to zkusím vzít vážně :-)
 
  • Učím se anglicky, dvakrát týdně na hodinku .. jo neumím tak jak bych potřebovala a chtěla, tak se snažím a doufám, že to přinese ovoce. Jo a baví mě to, protože si začínám na netu číst anglické články sama od sebe!

  • Chtěla jsem se na psaní blogu vyprdnout, ale řekla jsem si, že když už ho mám, tak se o něj budu starat do smrti smrťoucí. Mojí nebo jeho :-)

  • Pracuji v oboru, který jsem nestudovala a nic jsem o něm nevěděla. Teď vím!

  • Ačkoliv nemám cit pro módu nebo líčení, baví mě blogerky jako Petra Lovelyhair nebo sestry z A cup of style a samozřejmě spousty dalších, které jsou napravo.

  • Půl roku jsem nepřečetla žádnou knížku, a teď nedávno jsem zvládla 300 stran přes den (chybí mi to a už se těším na zimu, která je pro čtení jako stvořená)

  • Vždycky, když je někde bod č. 6, tak si řeknu, jee moje šťastný číslo :-)

  • Začínám mít ráda výzvy .. ty adrenalinové :-)

  • Vyrůstala jsem na Harrym Potterovi a četla jsem Pána prstenů a nemám ráda Jamese Bonda a Star Wars

  • Asi jsem závislá na mobilním telefonu. Trochu. Ale jen trošičku.

  • Miluju spánek, i když mě po 10 hodinovém maratonu spaní bolí záda, miluju to.

 
Pac a pusu
 
C.


PS: Právě jste přečetli můj 101. článek na blogu :-) díky za to, že mě čtete!

2 komentáře:

  1. To je dobrý, já taky miluju, když jsem rozlámaná po 10 a více hodinovém spánku :D A na telefonu jsem asi taky jenom trošičku závislá. Ale jen trošičku :D Těším se na další ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Prostě víš, že je to špatný, ale i přesto to děláš dál :)

      Jsem ráda, že se těšíš! Těším se taky :)

      Vymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!