23.09.15

Day 23

Fotka Tvé rodiny



Hezkou středu! A první podzimní den!


Mrzí mě to, ale tady to bude stejné jako u postování fotky mých přátel ;-) nezveřejním Vám ji..
A hlavně, celá rodina by se mi na jednu fotku nevešla!


Myslím, že můžu říct, že mám milující rodinu, která mě připravila na život jaký je a neustále mě podporuje. Nejvíc to teď vnímám, když mám Benjiho maroda. Ve spoustě věcí.
Ale to Vy máte určitě stejně!
Fascinuje mě, jak si člověk uvědomí, až po divokých letech puberty, jak je rodina důležitá. A já jsem ráda, že tu svou mám - sice rozdělenou, ale kompletní :)


P.S. Taky máte takovou zvláštní náladu? Jako by fakt už byl podzim a člověk přepínal na tu příjemnou sychravou náladu ;-)


Pac a pusu zase zítra


C.







Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!