13.09.15

Day 13

Mluv o tvých piercinzích a tetování, pokud nějaké máš

Mám!

Mám jednoho amatérského škorpiona, po kterém jsem toužila několik let, když jsem byla teenager.
Mám ho celkem ráda, protože si na něj nevidím :-)

V hlavě už se mi několik let rodí nápady na další kérku, ale zatím tam žádný nápad ani inspirace neuvízla natolik dlouho, abych jej chtěla natrvalo zvěčnit na kůži.

Ne, nebolelo to :)

Většinou má člověk k tetování blízký vztah, má skrytý význam. Myslím, že u toho mého je to hodně "jednoduché". I když já to tak neberu. Ne že bych přehnaně věřila na horoskopy a znamení zvěrokruhu, ale věřím, že scorpio jasně odpovídá mé povaze..

"Nenápadná, ale občas pořádně kousne."




Co Vaše trvalé obrázky? Máte? Odsuzujete?  Chcete?

Pac a pusu

C.

2 komentáře:

  1. Mááám :-) Taky mám své znamení, na zadní straně krku, a taky mi přijde hrozně cool, když to náhodou vidím v zrcadle :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jak na cizí osobě, viď?
      A já už vymyslela nový motiv :) juchůůůů!

      Vymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!