21.09.15

Day 21

Jaké maličkosti Tě dělají šťastnou?

Ohoo, krásné pondělí.
Na téhle otázce se asi můžu pěkně vyřádit! Co mi zaručeně vykouzlí úsměv na rtech?




Když přijedu do práce nejpozději v 7:59!
Když mám v práci plnou schránku e-mailů.
Pusa od zahradníka
Když můžu poslouchat novou písničku furt dokola
Slunečné počasí
Točená zmrzlina a nejlíp rybízová
Když si zapálím nově koupenou svíčku
Víkend mimo civilizaci
Borůvky
Dvouhodinový šlofík o víkendu během dne
Přivítání od Benjiho
Ranní kafe
Happy jsem když můžu jít jen tak na procházku
Focení všeho
Víkendový oběd u mamky
Vůně čerstvě vypraného prádla
Dobrá večeře
Sladkosti




Myslím, že bych takhle mohla pokračovat ještě další dvě hodiny a pořád by to nebralo konce.. Jaké tři maličkosti dělají radost Vám?


Pac a pusu


C.

4 komentáře:

  1. Hehe, plná schránka emailů mě spíše vytáčí :D Víkend mimo civilizaci beru taky! Kafe! Pocit zničení po projížďce na kole :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem zase ráda, že mi to uteče ten den :)
      A to kolo se teprve učím :)

      Vymazat
  2. Hezky napsané! Nějaké věci mne opravdu pobavily =D!!!

    WORLDNEEDSWOMEN

    OdpovědětVymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!