12.09.15

Day 12

Detailně popiš jednu věc, kterou nenávidíš

Naprosto, ale úplně bytostně nenávidím ...

Asi nevím!
Možná se k tomu dostanu nějak oklikou, ale že bych teď prostě řekla, že nenávidím tohle a proč.. to asi né.

Nemám ráda spoustu věcí, příčí se mi některé styly vyjadřování, života či názory. Iritují mě věci, proti, kterým jsem já krátká. Ale věřím a vím, že tak to má spoustu z Vás.

Asi nejvíc ze všeho nenávidím, když zjistím, že něco nejde plánu. Jakmile se to stane, v těle se mi rozlije pocit, který bych přirovnala k pálivé ne-li až palčivé tekutině. Chvíli je mi vedro, chvíli zima. V hlavě mi naskakují nejrůznější scénáře (od hororů po psycho) a děsím se zjistit, co bude dál.

Okamžik, kdy zůstanete prostě jako opaření.

Ale žádná kaše se nejí tak horká, vždycky se dá všechno vyřešit a se vším se dá pohnout k lepšímu.

Takže když bych to měla shrnout .. nenávidím svoje chyby!


Jak to máte s nenávistí Vy?


Pac a pusu
C.

2 komentáře:

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!