04.04.14

Tričko! vol. 2

Nazdárek,

tak tu máme pokračování předchozího článku :)
Rychlostí blesku mi dorazilo tričko s mým originálním potiskem.
Nemohla jsem se dočkat, jak bude vypadat, ale asi jsou fakt na www.shirtinator.cz profíci :)
Ještě před tím, než mi tričko poslali, jsem měla ve schánce e-mail, jestli mi opravdu vyhovuje daná velikost (zvolila jsem Mko) s tím, že je tričko volnější, tak aby mi nebylo veliké. No ještě, že mi to napsali :)
Tričko tedy dorazilo ve velikosti S a sedí krásně. Ještě musím prostudovat návod, na kolik tričko prát :)


No ostatně omrkněte sami - přišel si ho prohlídnout i Benjamin.. :-)
Na tričko jsem si nakonec nechala natisknout svůj nick a psí ťapky.

Tímto bych také ráda poděkovala e-shopu Shirtinator, že jsem se mohla akce "Tričko pro blogera" zúčastnit.
PS: Hodlám se v něm procházet v neděli na výstavě "For Pets" :-) takže fotky v reálu budou..

A co Vy? Co by bylo natištěné na Vašem tričku?

Pac a pusu 

C.


2 komentáře:

  1. Jeee to je úžasný pejsek! :-) Tričko moc hezké!
    > Na mém blogu probíhá giveaway o krásnou dekorativní kosmetiku Mary Kay, budu moc ráda, když se také zapojíš! http://www.chicoco.cz/2014/04/april-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!