21.04.14

Tattoo trip s Krevetkou

Veselé Velikonoce Vám všem :)
 

No a jelikož je čas malovaných vajec a veselých barev, mám pro Vás tématický článek ;-)

My little sis "Kreveta" a já jsme se nechaly potetovat když nám bylo kolem dvaceti. Já mám na pravé lopatce škorpiona (štíří znamení) a Krevet si nechala na kotník "namalovat" ornamenty.
Jenže, časem se jí tetování přestalo tak nějak líbít... musí mít prostě všechno dokonalé ;-)
Tak se rozhodla, že si svoje původní tetování nechá přemalovat.

Hm, Krevetka taky musí mít vždycky taky něco extra, tak si vybrala známého tatéra až v Chomutově.
To je přes dvě hodiny cesty! Vlakem!
Měla jediné štěstí, že výlety, jízdy vlakem miluji... zvlášť když si můžu dát cestovní cappuccino, fotit za jízdy nebo jen tak koukat z okna ;-)
Za to Krevet nemohla nervozitou usnout. Moc dobře si pamatovala, jak jí bolelo minulé tetování (mě tedy ne - prý je lopatka jedno z mála míst, kde tetování nebolí).

A víte, co bylo nejlepší :) že nevěděla, co si nechat vytetovat - bylo takové to kouzlo okamžiku :)
No a dál Vás asi provedu obrázky, to bude lepší ;-)

MYsli!

Za jízdy

Původní

Návrh

Provedení

Výsledek


Nicméně, co znám své okolí, tak 50% obrázky na těle nemusí .. Ale já věřím, že ten správný námět může povznést Vaši osobnost ... prostě stane se to součástí Vás.

Proto se Vás neptám, jestli se Vám tetování líbí nebo ne :) ale co by Vás případně vystihovalo?
(prostě něco jako v Harrym Potterovi jejich patroni)

Pac a pusu

C.

1 komentář:

  1. No musím říct že pěkná předělávka tetování. A nepřemýšlela a si třeba o takové metodě odstranění. Já jsem si o tom zatím jen četla a koukala na nějaké videa, mám jedno nepovedené tetování z mládí které už se mi nelíbí, a tak přemýšlím o odstranění, a další už nechci.

    OdpovědětVymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!