27.04.14

FOTO mix IV.

A je tu čas na další mix fotek :) Za poslední dobu se snažím být na více místech. Tak nějak totiž zjišťuji, že mi chybí ruch velkoměsta a chaos všedních dní.

Proto jsem také za posledních pár týdnů zvládla výšlap na Říp, navštívit mamku a nejmenší sis na Mělníku, jet jako support do Chomutova s druhou sis a také být se Slávistovou rodinou na chatě.
A co se nevešlo do článků před tím Vám ukáži tady:

Moje nejoblíbenější třešeň

Holandské minikrálovství

Benjiho ráj










Benji a Čiko

První setkání s husičkami



Jak nejlépe porušit dietu!

Výhled z Řípu


Nevím nevím, jsem si to musela přečíst třikrát :)

Odpočinek na vrcholu

1 komentář:

  1. Ahoj,

    pozývam ťa ku mne na giveaway o handmade módny doplnok – bodkovaný motýlik :)
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2014/04/giveaway-handmade-bow-tie.html

    Prajem krásny deň
    Ivana

    OdpovědětVymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!