10.05.13

Profi photos

Nedávno jsem na FB narazila na mini soutěž od fotografky Simony N. - tak jsem si zasoutěžila a vyhrála!
Fotografka Simča se mnou plánovala nafotit cca 15 fotek v přírodě, v exteriéru (nakonec bylo nacvakáno přes 600 fotek, ale samozřejmě nelze všechny použít).
Chvilku jsme se domlouvaly na termínu, bohužel vše nešlo tak rychle, protože nám nepřálo počasí a pak jsem byla v nemocnici, ale to přeci víte ;-)
No a předevčírem nastal den F, jako focení :-) Fotily jsme v okolí Modřan u Vltavy .. okolí nádherné, sluníčko svítilo až moc a mravenci lezli všude i tam kam neměli :-/

Ze začátku jsem byla nervózní, člověk napoprvé neví jak ten úsměv vyšroubovat, ale jak čas ubíhal, trochu se to zlepšilo. Hlavně slova fotografky hodně potěší a podporují. A hlavně, ty správné pózy a výrazy mě napadly až cestou domů, že jo :-)


No a na to jak to všechno dopadlo se můžete mrknout sami:


Like a cowgirl..


Romantic
V trávě

The best ! Moje nejoblíbenější..



A co Vy? Máte zkušenosti s podobným focením? Byl to zážitek? A co fotky, líbili se?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!