17.05.13

Voňavý úlovek

Znáte to, sháníte tu pravou voňavku, a ne a ne na ní narazit. Na Vánoce jsem si pořídila obyčejnou B.U. s perličkami - má skvělou velikost do kabelky a vydržela mi přesně 4 měsíce. Tak jsem ji chtěla znovu. Jenže jsem věděla, že ji seženu za dvě stokoruny a všude ji měli za tři... a to se mi dávat nechtělo :(

A nedávno jsme byli se Slávistou okouknout CČM (hlavně jsme tam chtěli pořídit telefony, které jinde než tam, neměli), tak jsem se šla načuchat do Sephory.
To jsem neměla dělat :) koukala jsem po parfémech a říkám si, kéž by tu měli nějakou přímo pro mě. No a měli! Koukala jsem tak dlouho až jsem se zakoukala. Přede mnou stálo několik maličkých flakónků od Benefit, krásně barevných a ideálních do kabelky. Sáhla jsem po první v černém obalu a když jsem si přivoněla, tak nešlo odolat :) Roztomile sladká, ale ne těžká vůně, plná něčeho jako vanilka a sladkosti...Už už jsem jsem se chtěla hnát k pokladně, když pod poličkou leželo dárkové balení s tou samou voňavkou a ještě navíc s řasenkou a krémem? No to je paráda!


My place or yours Gina - Benefit


Vůně je dle Benefitu provokativní, moderní a ženská vůně, složená z orientálního dřeva, růžového pepře, bergamotu, mandarinky, pivoňky, maliny, lilie, vanilky a pačuli. My place or yours Gina je součástí řady, tedy jeden ze tří parfémů (Laugh with me Lee Lee a Something about Sofia).

Lee Lee
Sofia


Gina
S tím už jsem opravdu šla k pokladně a to bych nebyla já, kdybych u sebe neměla slevový kupónek a Sephora kartu, takže jsem nakonec měla ještě slevu ;-)
Doma jsem se nemohla dočkat až vyzkouším i řasenku a ten neznámý krém.

Řasenka  They're real! je tak maličká, že se docela špatně drží v ruce (když on je to jen vzoreček). Ale to jde spíše o zvyk. Jinak řasy natočí krásně, kartáček není vůbec obalený barvou, no prostě super (a taky se vejde kamkoliv do kabelky).

A ten maličký krém? No tak to byl největší zázrak pro mě :) je to POREfessional, tudíž jeho hlavním účinkem je zakrýt černé tečky/póry. On je ale nezakrývá, on je úplně vymizíkuje z obličeje :) A když na to dáte jakýkoliv váš oblíbený BB krém, tak je pleť bez chybičky. Takže určitě až mi tento vzoreček dojde, kupuju celé balení ... nechápu jak jsem bez toho mohla žít :-)


A co Vy? Potěšila Vás nějaká maličkost poslední dobou? Překvapilo Vás něco v okolí?

Jo a jestli čekáte na to, kolik jsem vlastně platila - tak bych samozřejmě ušetřila, kdybych si koupila B.U. za tři kila :-D. Parfém sám stál  1000,- a parfém v dárkové sadě stál 990,- (ale měla jsem přeci kartičku se slevou a kartu Sephora, takže nakonec "jen" 820,-Kč)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!