23.05.13

Ohlédnutí

Od návratu z nemocnice do reality jsem stihla takových věcí, kromě práce, že si to musím napsat :)

Byla jsem nadšená, že už není zima a je krásné počasí, všude kvetly stromy, keře a sluníčko doslova pálilo.



To nám roste v práci na zahrádce..

A tohle taky :)






Ochutnala jsem spoustu nových drinků a taky domácí grilovaný hamburger. Za sebe mohu říct, že asi stejně zůstanu u Frisca :) Zlatopramen Mystery mě totiž vůbec neoslovilo, není to ani pivo ani koktejl :-/ Zato energy drink od Rockstaru s příchutí zeleného jablka nebo žvýkačky, to je mňamka :) A poslední dobrotou, kterou jsem objevila je Magnum Pink s příchutí šampaňského a dokonce s růžovou polevou. Určitě ještě vyzkouším ty další dva druhy :)

Zlatopramen MYSTERY Mango & Mojito
Domácí hambáč
ROCKSTAR Green Apple
Jim Beam & Cola
Coca Cola se jménem ... a jako to moje jsem nikde nezahlédla? :(

Magnum Pink
Takže to máme první grilování (teda druhé, prvně jsme to stihli ještě v zimě), první víkend na chaloupce s přáteli, Benjaminovo první klíště, Slávistova plotýnka, noo a to asi bude vše.


Pac a pusu Clarky


PS: A co vy jste v poslední době zažili zajímavého venku?

2 komentáře:

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!