01.05.13

Závislost

Ano, jsem také závislá.
Na čem? Nooo, ono toho vlastně bude víc..

Dle Wiki je závislost stav, kdy si myslíte, že ke svému životu něco nutně potřebujete.
A co tedy potřebuji já?

Vezmeme to popořádku ... hezky od rána. Hned, co otevřu oči, míří mé kroky do koupelny - klasika. Poté do kuchyně, vyměnit Benjimu vodu a sobě postavit na kávu, kterou upíjím z originálního hrnečku.

Mám ráda jednoduché věci, například kafe.



Pak usednu k noťasu, který mám v ložnici, je to takový můj koutek - mám tu vše od kosmetiky až po foťák :-) První stránka, kterou otevírám, je největší žrout času FB. Projedu rychle také své oblíbené blogy, které píší dámy jako Ceady, Luc nebo Mia, abych věděla, na co, ke čtení, se v polední pauze můžu těšit. To máme dvě závislosti :-) pokračujeme dál..

Přeskočíme na cestu do práce, vyjdu ze dveří a zapaluji si svojí první dnešní cigaretu... (ano, to je ta špatná závislost). Po cestě do práce bych nepřežila bez rozptýlení, jelikož jezdím 45 minut .. vlastně z jednoho konce Prahy, skoro na ten druhý. A aby mi cesta pěkně ubíhala, volím nejčastěji knížku.

Teď zrovna čtu v tabletu tohle ... to abych se neztratila já :)




No a pomalu se blížím k závěru, v práci to o závislosti moc není .. ale opět doma na mě čeká Benji, pro něj jsem závislost já (doufám).

Moje závislost..


A abych nezapomněla, nepřežila bych den bez čokolády. To je základ!

Pac a pusu
Clarky

P.S. Na čem jste závislí vy?

5 komentářů:

  1. Hmm, ta knížka je mi nějaká povědomá... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Čtu to v tabletu :) Tvůj originál má stále Slávistova maminka :)

    OdpovědětVymazat
  3. ta knížka je super, četla jsem jí taky! :-)

    GA o Tangle Teezer

    OdpovědětVymazat
  4. Hezky napsaný článek. Pobavila jsem se a taky jsem přemýšlela nad tím co je moje závislost. Je to asi dobré jídlo :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!