03.03.14

FOTOmix III.

Konečně se počasí umoudřilo a vylákalo nás ven. Byly jsme letos prvně na chatě - Benjiho ráj. Byl šťastný jak blecha (a doufám, že žádnou domů nedovezl). Já byla také happy, protože jsem si nastavila na foťáku konečně ten správný režim na ostření.


A druhá důležitá událost je, že jsme se se sousedkou Kačenkou dostali samy ven - FOTIT :)
Kačka vybrala skvělé místo, které nemáme daleko, a to zámecký park Ctěnice. Jako bonus jsme si našly kešku a ochutnali domácí mošt :-)

Jak se vše povedlo, podívejte se sami :) A jestli se Vám fotky líbí, neváhejte omrknout Kačky FB stránky Focení je radost :-) A kouzlo tohoto focení? Nádherné místo, dobrá nálada, vtipná fotografka, nalezná keška, sakra vysoký boty a to bohatě stačí :-)












Jaro je za chvilku tady.. jaké máte plány na slunné dny? Jaké jsou vaše oblíbená místa na procházky/na focení?




2 komentáře:

  1. Clarky, už jsem čekala na další post. :)
    Všechny fotky se moc povedly. :) Máš krásného pejska, věřím že pro něj bylo počasí úžasné, ti moji dva čůmáčci si to taky pěkně užívali. :)
    Krásné boty, ale na takových podpatcích bych nejspíš daleko nedošla. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš, jak jsi mě potěšila tím Tvým komentářem :)
      V botech jsem daleko nedošla ani já ;-)

      Vymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!