04.03.14

A zase o blogu! A zase ta Clarky!


"Pokud je vaše jméno špatné, máte na výběr dvě možnosti: jméno změnit nebo si z něj udělat legraci." (Jack Trout)
Tady na blogspotu je možnost změnit si název blogu. Jen tak, jen název přepíšete a když to nemá zabraný někdo jiný (což samozřejmě má), tak ho můžete používat.

Jsem tak trochu narcis, což je v mém okolí tak trochu známé. Proto jsem chtěla v názvu blogu své "jméno". 

Clarky


Samozřejmě mě nic jiného nenapadlo než clarky.blogspot.cz ... hm smůla, už to někdo má. A jak vidím, využívá to naprosto smysluplně (doufám, že jsem to nebyla já někdy zamlada) :-)
Takže proto padla volba na The Clarky's World.

Angličtina v názvech neškodí, o tom žádná, spíš jde o to, že se to hodně blbě vyslovuje a ještě hůř pamatuje.
Proto mě napadlo -když je tu možnost- název blogu změnit.
Vcelku jde o nic, třeba to moc řeším, ale chtěla bych, aby název měl šmrnc, aby se dobře pamatoval.. a tak.

No a jelikož se sama prostě nerozhodnu, Slávista mi neporadí a s nikým jiným jsem se o tom nebavila - dávám tuhle možnost Vám!


Moje nápady:
  • the Clarky's world
  • pusto
  • prázdno
  • možná Clarky's blog (ale Clarkysblog.blogspot.cz vypadá blbě)
  • bože
  • snad
  • nic 
  • nevymyslím
  • !

Jaký název blogu by se Vám líbil?

PS: A když nad tím tak uvažuji, současný název se mi začíná líbit - ale těším se na vaše nápady! 
PS2: Mít svojí doménu už mě taky napadlo :) 

A článek je tentokrát bez fotek, protože minule jsem Vám jich sem dala moooc :)


5 komentářů:

  1. Mě se líbí Clarkysworld :) Ale taky jde třeba Clarkyslife, ale někomu to může přijít ohrané :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě hodně blogerů má přívlastek "life" ... například moje oblíbená: http://thelifeofceady.blogspot.cz/ :-)

      Vymazat
  2. Nech to jak to je :) Já už si to dokonce i pamatuju! :) Tak to teď přece nemůžeš změnit. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ja bych to nemenila.Je to presne takovy jaky to ma byt ;-)kačule

    OdpovědětVymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!