29.08.13

Moje klenoty

V poslední době se mi podařilo nastřádat krásnou sbírku šperků ... možná to bylo tím, že jsem měla svátek :-) takže všem, co mi přáli, ještě jednou děkuji.

Proto se tu chci pochlubit, které poklady jsou v mé sbírce momentálně nejoblíbenější :-)
A začnu rovnou tím nejnovějším. Sada mašliček, kterou mi věnovala moje skoro švagrová. Jsou to roztomilé náušnice ve tvaru mašlí, posázené průhlednými kamínky. Sadu doplňuje cvakací náramek s obrovskou mašlí ... no kouzelný :)




Další dáreček, který mě neuvěřitelně potěšil byl od my little sis A&E, sovičky jsou přesně jako ony, takové sůvičky moje :-*



Dalším šperkem do sbírky je ručně malovaný červeno zlatý náramek, který mi dovezla jako suvenýr tátova přítelkyně z dovolené. Malované spirály prý znamenají dlouhověkost ... tak schválně, jak dlouho tu ještě budu :)


Mým dalším oblíbeným šperkem je prstýnek ve tvaru motýla od Briliantiny, který mi koupil kdysi dávno Slávista. Ačkoliv je modrý (tu moc neunosím), je pro mne takovým znamením pohody a léta.



V neposlední řadě miluji tento řetízek, který mi opět věnoval Slávista k Vánocům ... Myslím, že tento šperk nepotřebuje žádný další komentář.


A na závěr tu mám sadu pírek. Ty jsem ze všech mých pokladů dostala jako první a líbí se mi natolik, že bych v tomto motivu volila i další tetování :) ... ale o tom někdy příště!



A abych nezapomněla, nejvíce bižu šperků mám od mamči, která je vlastnoručně vyrábí. Nevěříte? Podívejte se sami na https://www.facebook.com/BizuterieVanda - najdete zde drátkované náušničky, krásné sady všech barev a cokoliv je možné vyrobit dle vlastních představ.

Bižuterie Vanda ...  https://www.facebook.com/BizuterieVanda


A co rádi nosíte Vy? Máte ke svým šperkům také sentimentální vztah? Pochlubte se :-)


Pac a pusu

C.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!