24.08.13

FOTOmix

Začala jsem psát tento blog, někdy na začátku dubna, když jsem měla dlouhou chvíli v nemocnici. Netušila jsem, jestli mi psaní vydrží, čeho se blog bude vlastně týkat, o čem budu do budoucna psát ... no a nevím to do teď..
Na jednu stranu jsem ostuda :-) a na druhou jsem ráda, že se nemusím držet na vyznačené cestičce..
Můžu Vám tu psát o svých láskách, o svých plánech, zážitcích a nebo třeba recepty.

Takže jsem vlastně strašně ráda, že mě čtete ... Díky za to! ♥

Dnešní článek bude, pro změnu, jen z fotek, které zveřejňuji na Instagramu → Clarky's Instagram.
Proto se taky omlouvám za kvalitu fotek :-) někdy to prostě nejde ... (Asi by to chtělo ten novej foťáček, viď Slávisto?)

Jsou to moje vzpomínky na léto 2013, které sice ještě stále je, ale pomalu už se nám chýlí ke konci.
Se Slávistou a Benjaminem  jsme prožili dovolenou na chatě (zasloužený odpočinek), po návratu jsem fandila Slávistovým šipkařům při fotbalovém turnaji a také jsem našla svoji první kešku bez doprovodu :-)
Snídaně :)



Opalovačka






Šipkaři se jednou věnovali fotbalu :)


Nová sluchátka ... výhra od Staropramenu

Nový mazlíček


Duha pro Kačenku


Hlídač :)
  
Tričko s nejvýstižnějším nápisem ... Terranova :-)

Dárek k svátku od mých soviček (A&E)

Ochutnávka long drinku - doporučuji :)


Hlídá mě i ve vaně :)


Evoluce rostlin


Fotbalový debakl aneb SKS 7:0 ... prý nosím smůlu.


Takové to domácí žvýkání..


Moje úplně první SAMOSTATNÁ keška - jsem na ni vážně pyšná!

A co Vy? Jaké bylo/je Vaše letošní léto? Jak a kde jste prožívali dovolenou?

Pac a pusu

C.

4 komentáře:

  1. Nejlepsi leto - tohleto a to i diky vam!! Vazne vas zeru :-) Kačenka od vedle

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky! Leto super, len sa mi zdá, že je nejak rýchle preč :(

    Pozývam Ťa na giveaway o krásnu peňaženku Desigual GIVEAWAY DESIGUAL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, taky si říkám, že by mohlo být léto delší dobu :)

      Vymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!