01.10.13

Podzimní Praha

Říká se, že změna je život :) takže jsem v září žila jak se patří..

Jelikož si nepamatuju, co bylo na začátku září, tak to trochu přeskočíme :)
V půlce září jsem po roce a půl změnila práci. Osmnáct měsíců není pro někoho dlouhá doba, pro mě však ano. Nově jsem nastoupila do práce, kterou mám doslova pět minut od domu (nezáviďte :-P).
Musím zaťukat, ale zatím jsem tam naprosto spokojená ;-) A taky už jsem stihla i firemní festival, kde se mohla trochu víc rozkoukat, ... tak snad :-)

Ačkoliv je venku sychravo, jak se na podzim patří, u mamky doma jakoby bylo jaro a léto věčné.
Nechápu, jak to dělá!

U mamky
Se sousedkou Kačenkou jsme KONEČNĚ měly jeden večer samy pro sebe. Původně jsme měly jít ochutnávat krevetky na tři způsoby (sorry Adush :-)) To ale bohužel nevyšlo, tak jsme vyrazily courat Prahou.
Že ulovíme nějaké ty kešky, dáme si svařák nebo burčák a tak. Nakonec to dopadlo naprosto úžasně!
Hned u Palladia jsme ochutnaly burčák a nemohly si vybrat jakou makrónku koupit. U mě zvítězila karamelová a Kačí si vzala tu  růžovou. Na to, že jsem měla makrónky prvně jsem byla překvapená chutí, ale dokonalost sama!
Zkusím je upéct, až na to budu mít odvahu :)

Food paradise

Jedna určitě lepší než druhá
 S Kačí jsme si prošly Prahu, tak jak ji vidí cizinci a je to opravdu povznášející..

Staroměstská věž

Bublinky

Bublinový útok

Zámek = věčnost

Vltavské zátiší

Kousek Karlova mostu
Cestou z prvního stanoviště jsme stihly zahlédnout plakát s nápisem "Všichni na Střelák" -  no neváhaly jsme ani minutu. Ještě jsem stihla nejvíc trapně odlovit Terezku (o tom se snad nebudu rozepisovat, nebo mě někdo pozná a z keškování mě vyrazí).
Na Střeláku jsme si zatančily na naprosto neznámou kapelu Flattus (obě máme CD), Dědu Mládka I.B. a na Žlutýho Psa ... no jako za mladých let to nebylo, ale jen proto, že jsme slušné (pracující) holky, tak jsme chtěly být "brzy" doma :)
A asi bychom byly doma i dřív, kdyby nás nenapadlo odlovit ještě jednu keš v naprostý, absolutní tmě. Navíc na tom nejsem zrovna dobře s orientací, takže dát mi do ruky GPSku nebyl asi ideální nápad :) Ale jak uvidíte na fotce - našly jsme!

Zahájení na Střeleckém ostrově jedině s Muškátem
Děda Mládek Illegal Band
   
Poslední zastávka před padnutím do postele

A co Vy? Jak si užíváte podzimu?
PS: Většinu fotek najdete také na instagramu..
Pac a pusu

Clarky





Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!