20.09.13

Box4pet September

Zdravím pejskaře :-)
Ve čtvrtek jsem si vyzvedla zářijovou edici Box4pet (jo, omlouvám se za ten "september" v nadpisu, ale tenhle font prostě neumí háčky) a mohla jsem Benjimu tento měsíc zase něčím udělat radost.
Na rozbalování boxíku jsem si musela chvíli počkat, protože než jsem s ním dojela domů, tak jsem zmokla :-) A jelikož si krabičky od box4pet skladuji, nechtěla jsem ji roztrhnout nooo :)


Jako první vyndavám z boxíku hračku, aby se Slávista s Benjim nenudil během mého dalšího rozbalování :) tentokrát to je přetahovadlo vlastní výroby přímo od b4f. Látka je pevná, barevná (i když na obrázku byly hezčí barvné varianty) a hlavně je to hračka, která nepíská :)

Přetahovadlo

Kukadlo :)
Box samozřejmě obsahoval pravidelnou várku časopisů Haf&Mňau a Psí sporty - oba si přečtu ráda o víkendu, třeba u kafe :-) Letáčky a slevové kupóny do internetových obchodů také nechyběly.

Časopisy, pro zkrácení deštivých dnů..

Slevy :)
Největší radost měl Benjamin opět z velké kousací pantofle, která je z bůvolí kůže - tyhle věci miluje, máme doma vše od tyčinek po barevné botičky. A minimálně 3x za večer se mi na to povede šlápnout bosou nohou ... no nemilujte ho :-)

Obr pantofle z bůvolí kůže

Divoch, neví, co dřív kousat..
Mě udělal velkou radost klikr. Klikr je taková šikovná pomůcka na výcvik. V našem případě "výcvik" :-) Pomocí zvuku klikru "klik" lze pejska totiž naučit na základní povely, a později zvuk "klik" z klikru můžete vydávat pusou. Třeba kliknete dvakrát a pesan ví, že má přiběhnout k noze. Zatím tuhle metodu budu jen zkoušet, ale netuším, jestli se to setká s nějakým úspěchem :)
Box4pet ke klikru přidal ještě pamlsky Perrito (válečky z kvalitního masa a s vysokým podílem proteinů), aby bylo jak cvičit. Ale myslím, že je Benji sežere dřív, než se odhodlám to cvakátko vzít ven :) Jinak dobrůtky od Perrito kupujeme normálně, takže jsem měla radost z toho, že v boxu byl plný balíček :)

Klikr
Dobroty
Na podzimní sychravé počasí pro zákazníky připravil box4pet dárek v podobě ručníků s mikrovláknem. Mohla jsem si vybrat barvu  - toužila jsem po zelené, ale bohužel přišla modrá. Nevím, jestli to byla chyba, nebo holt na mě a na Benjiho nevyšla řada :(
Každopádně tenhle měkkoučký ručník je spíš ručníček, má 30x70cm. Ale v jeho speciálních funkcích se opravdu nezmýlili - je extra savý (vážně pohltí všechnu vodu z tlapiček) a kdybych do něj Benjiho zabalila, tak nenastydne :)

Zářijivý dárek
Na zvířecí zdraví mysleli v box4pet i tím, že do boxu přibalili  Entero ZOO. Entero ZOO je detoxikační gel, který zmírňuje průběh infekčních průjmů či alergických onemocnení. Ňufanům se podává ve vodě nebo přímo do tlamičky a měl by zlepšovat i odolnost pro příště a urychluje hojení zranění. Takže tento vzoreček určitě schovám, kdyby tomu našemu telátku nebylo dobře ;-)

Detoxikační gel
Na závěr jsem si nechala "žrací" část :)
Kapsičky Fitmin dog jsem si chtěla koupit již po minulém a předminulém boxu, protože mokré krmivo od Fitminu Benjimu chutnalo na 200% - takže jsem ráda, že to box4pet udělal za mě :-)
Velké balení obsahuje čtyři 100gr kapsičky, což je super, když jedeme na víkend na chatu a nechce se mi odměřovat granulky. Varianty kapsiček jsou krůtí a hovězí a zatím Benjimu chutnaly obě ;-)

Fitmin for life
Na vyzkoušení byly v boxu granulky od BEWI dog - krmivo pro profesionály. Balíčky jsou tři, každý určen pro jiný věk a druh psa. Dostali jsme Lamb&Rice pro citlivky (krmivo pro psy s problémy snášet jiný druh běžného krmiva), pak Puppy gravy pro štěňátka (namočením se u granulek vytvoří omáčka) a poslední jsou pro Sport croc sportovně aktivní pejsky, takže zátěžovky. A když to tak vezmu, Benji není ani jedno z toho :)

Bewi dog - granule


No a to je od zářijového box4pet vše. Balíček mě nadchl, ale už to není takové jako na začátku, i když si tým z box4pet dává hodně záležet a drží si svůj prvotní standard.


A jak se edice září líbila Vám? Jak přežíváte konec léta a začátek podzimu?

Pac a pusu

Clarky









Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!