24.10.13

Signal festival v Praze

Už v neděli 20.10. jsem se Vám chystala zveřejnit článek o tom, co jsem podnikala o víkendu. Ale protože toho bylo prostě hodně, tak se k psaní dostávám až dnes :)
Od minulého čtvrtka v Praze probíhal Signal festival. V Praze byl poprvé v "životě" a tak to mělo stát za to. No a já nevím, jestli to za to teda stálo :) Když si prohlédnete jejich fotky na FB nebo na Instagramu, uvidíte úchvatné, přímo dech beroucí světelné instalace.
Jó, to bychom nebyli my, abychom nevzali co nejvíce lidí a šli se na to podívat zblízka. Naše sestava byla: sousedka Kačenka + její přítel + kamarádka Klárka, já + Slávista a jeho sestra Míša + nevlastní brácha Luky (doufám, že jse na nikoho nezapomněla) :)
První nejtěžší úkol (ač se to nezdálo) byl sraz všech jednotlivců. Ono když se řekne na Florenci, tak je to docela široký pojem :)
Ale i to se nakonec podařilo, a my mohli pokračovat dál. Kačenka naplánovala trasu, abychom si mohli prohlédnout, co nejvíce těch úchvatných instalací (proto asi jiné slovo fakt není).
A jestli už jste viděli ty fotky z jejich FB, tak určitě budete překvapení, co jsme viděli na vlastní oči my. Samozřejmě to nechci jen hanit, ale prostě jsem čekala, že to bude tááááákhle krásný, a ono to bylo prostě jenom krásný.
I když měli Petřín jako maják.
I když měli laserovou disco hyper kostku na Staromáku.
I když měli dva osvětlené lustry na ulici.
I když měli kouzelný mrak s žárovkami.

Labutě a Praha

Mrak zespodu

Check point

Závěrečná..

Nakonec jsme si Prahu (rozuměj ty části, kde se něco nacházelo) prošli v pohodě. Lidí samozřejmě bylo spousty, ale patřilo to k atmosféře starého města. A abych jen nenadávala, jsem ráda, že Signal festival v Praze vůbec byl, protože jak znám Slávistu, nic by ho do centra nevytáhlo :)
Procházku (která neměla slibovaných 10km) jsme zakončili posezením v baru/hospůdce Gekon (něco s ještěrkou), kde jsme byli naprosto spokojení. Jo, ale nesmíte si po cestě domů dávat hamburger u Mekdondy - některým jedincům prostě nechutnal (promiň Kačííí) :)
Fotky níže, z procházky Prahou jsou od Kačenky (Focení je radost), protože jak vidíte na fotkách nahoře, můj fotoaparát ve tmě fotí jen šmouhy :( Za poskytnutí fotek moc děkuju :)
Ale už mám slíbeno od Slávisty, že k narozeninám vybereme něco, co fotí i ve vesmíru :) ale o tom zase příště..

Internet

Disco cube

Disco kostka

Disco kostka

Na Staromáku ..
Náměstí
 

Lustry aka komunikace

Strom poznání

Bakterie

Sauronovo oko

Bradavice

Kokon :)

Mrak z pohádky

"Past na debily"


No a to by bylo za pátek :)
Vrátili jsme se domů ve tři ráno, a v sobotu v 10:00 už jsem měla sraz s Kačenkou na našem náměstíčku. Jak už jsem psala o kousek výš, Kačka fotí. A fotí dobře. Takže si ji na dnešek zamluvily dvě sympatické, energické a cílevědomé slečny, které provozují svůj vlastní e-shop.
E-shop na sukýnky! No to jsem jako doprovod nemohla odmítnout. A jelikož jsem měla po pátku černé svědomí, že byl Benji dlouho sám doma, rozhodla jsem se ho vzít s sebou. Naštěstí se to ukázalo jako dobrá volba - byl milým rozptýlením a hlavně se zase načuchal nových psích značek :)


Mračoun
O focení jako takovém nechci moc prozrazovat, přeci jen je to soukromí modelek a fotografky, ale pokud to holky čtou, tak jsem zvědavá na ten poslední model :)
Jinak sukně moc nenosím, ale po téhle zkušenosti (navíc, když jsem brouzdáním po jejich e-shopu zabila minimálně hodinu času) bych si jednu do budoucna koupila.. jen tak.. na léto.. třeba :)

Už mám i vybráno (zdroj: www.princezna-pampeliška.cz)

A hlavně jsem jako dáreček za "spolupráci" dostala jedny home made náušničky s psími tlapkami (můžete je vidět tady)!

Backstage
Takže pokud Vás zajímá nekomerční móda (i když musím podotknout, že podobný styl sukýnek mívala na svém e-shopu i Agáta Hanychová/Prachařová), určitě si počkejte na nové fotky na e-shopu Princezna Pampeliška.

A na závěr soboty mě čekala sladká tečka. Doslova. Makrónky - ale o tom až zítra :)

A co Vy a Signal festival? Potkali jsme se? Fotíte (se) rádi? Nosíte sukně? A co na to Jan Tleskač? :)


2 komentáře:

  1. Sukně luxusní... o takových jsem vždycky snila... :) Siganl festival byl pro mě bombatický. Nejhezčí bylo Mírové náměstí a dooufám, že příští rok to zopáknou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář :) s tou sukní mám stejný názor :) a uvídíme, co si Signal parta připraví napřes rok..

      Vymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!