06.10.13

Posvícení

Jak už jste všichni zaregistrovali, léto skončilo ... a nastal čas oslavovat podzim :) V každém městě nebo vesničce se pořádají poutě, slavnosti, vinobraní a posvícení.
Za posledních 14 dní jsem stihla navštívit už tři :-) byť některé jen na chvilku, ale i to se počítá.

Jediné mínus, které mě provázelo, byla moje první letošní nemoc (ač nejsem chlap, skolila mě rýmička a kašel). Ale doufám, že je taky poslední!

Mám pro Vás tedy pár fotek z "našeho" posvícení, které se neslo v duchu filmů, pohádkových postav a filmových celebrit.
Měli jsme tu čest na červeném koberci vidět Dart Vadera, Gandalfa a nebo dokonce kapitána Jacka Sparowa :) ... no prostě došli jsme až do Hollywoodu!

Nesměly chybět dobroty jako perníky, (myslím, že nejvíce zasloužený byl ten pro "nejlepší kuchařku", viď Míšo?) růžový burčák, bramboráčky, sladké kešu oříšky a také magické nápoje..

 















A jak oslavujete podzim Vy? Těšíte se na barevné spadané listí, babí léto a mlhavá rána? Já docela ano :)






Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!