10.02.15

Red hair

Dnes je tomu přesně měsíc, co jsem na blog napsala poslední článek.
Tuhle blogovací pauzu jsem si nedala naschvál, ale nějak to prostě vyplynulo.
Ne, že by nebylo o čem psát, ale jednou za čas si potřebuje člověk utřídit myšlenky a pročistit hlavu.
 
A když už jsme u té hlavy :)  pár událostí se přihodilo.. a to doslova tragických! Ale nebojte, má to šťastný konec.
 
Jestli sledujete můj FB a Instagram, tak už asi tušíte, o čem to tu bude :)
 
Před svátky jsem chtěla být za fešandu bez odrostů na svých (v tu dobu docela ucházejících) blond vlasech. A protože před Vánoci nikdo nemá (nebo jo?) čas/peníze na kadeřnici, tak jsem zašla do drogérie a vybrala si barvu na vlasy.
 
Už jsem to takto udělala nespočetněkrát.. a taky naposledy!
 
Po umytí vlasů jsem místo vytoužené blonďaté barvy našla na hlavě zlatý ostrůvek a šedivé prameny. Žádný nádech, odlesk nebo tón, ale na férovku šedivé vlasy!
Takhle přeci nemůžu mezi lidi!
Prvotní šok vystřídal pocit klidu, když jsem vyšla ven a viděla, že má kadeřnice vedle ve vchodě otevřeno! Bohužel .. bylo před svátky, víkend, odpoledne. A že prostě jen na objednání.
 
Tak jsem vyrazila se Slávistou do našeho obchodního centra, že koupíme jinou barvu, a že to prostě zachráním. Když jsme vybírali, jakou barvu by moje vlasy snesly, shodli jsme se (já teda moc ne) na tmavším odstínu – to musí pomoct!
 
Vybrala jsem si přirozeně plavý odstín od Syossu, netrpělivě čekala až barva dokončí svůj proces, a pak mi při smývání barvy vyhrkly do očí slzy.. bylo to poprvé, co jsem nezářila světlou barvou, ale tmavou, myší, obyčejnou.
I přes tato muka, to, pro moji hlavu bylo přijatelnější řešení, než šílená šedá.
 
Tenhle stav trval cca do konce ledna. Vlasy ač plavé byly stále takové bez života, nevýrazné a já začala koketovat s myšlenkou, že když změna, tak pořádná.
 
V tu dobu jste na FB mohli najít tenhle obrázek:





































Doufala jsem, že tahle změna už bude definitivní, moje vlasy oživí a budu mít klid.
No co, si budeme povídat, barva chytla místo slibované teplé měděné na světlou růžovou a to jen na části vlasů – ty zničené šedé tam prostě někde uvnitř byly. I s tím by se čistě teoreticky dalo žít.

To bych to ale nesměla být já :)
 
Tak jsem se včera svěřila do rukou profesionálky, své dvorní kadeřnice Lucie (Studio LUVE ) už asi 1,5 roku, která mě konečně zachránila a vytvořila přesně TO, co bylo potřeba!
Vlasy mi opečovávala maskou, prostříhala a SPRÁVNĚ OBARVILA … a tady je výsledek:
 

  
Jsem zvědavá, jak dlouho mi tohle vydrží :)
A jaké životní změny potkaly v lednu Vás?
 
Jo a takhle na to koukal Benji!
 
 
 
Pac a pusu
 
C.
 

4 komentáře:

  1. A moc ti to sluší, vítej mezi red heads! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je boží barva :-) přesně takovouhle bych chtěla na jaro.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za "boží" :-) Snad i vydrží!
      Tobě bude také slušet!

      Vymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!