06.08.14

Liebster Award

Poprvé jsem se rozhodla zúčastnit se hromadného TAGu, respektive jsem obdržela nominaci na Liebster Award od Lucky z Lakomanie!

Luci, moc díky, je to svěží vítr pro blog a uvidíme, třeba to bude mít ten správný účinek :)
Podstatou tohoto tagu je objevit nové blogy, které nemají tolik odběratelů, ale přitom je škoda je tajit světu :)

Pravidla jsou následující:
  1. Poděkuj blogerovi, který tě nominoval
  2. Napiš o sobě 11 faktů
  3. Napiš odpověď na 11 otázek, které jsi od dostala od blogera, který tě nominoval
  4. Nominuj 11 blogerů s méně než 200 odběrateli, kteří odpoví na tvé otázky


11 faktů:

  • jsem zamilovaná do svého psa
  • přesto, že zbožňuji Chinaski, vyrostla jsem na nu-metalu
  • neprobudím se bez šálku kávy
  • kouřím
  • ráda cestuju MHD, nejlépe dlouhé trasy vlakem (a s knížkou) 
  • jsem začínající workoholik, nevadí mi zůstat v práci přesčas
  • mám tetování a chci další
  • jako malá jsem chtěla být spisovatelka (blog je moje "dočasná" alternativa)
  • do svých dvaceti jsem si kousala nehty :-/ teď už o ně pečuji
  • jsem vášnivá čtenářka
  • nebojím se doktorů (ani zubaře!)


11 otázek od  Lucie z Lakomanie:


Co tě nejvíc baví na blogování?  
Absolutní svoboda slova.

Co tě udělá nejšťastnější osobou pod sluncem? 
Když ráno to vyjde slunce, když můžu spát víc jak 10 hodin a když Slávista uvaří uklidí.

Kdyby ses mohla vrátit do minulosti, do jaké doby by to bylo?  
Na gymnázium, abych se víc učila matematiku.

Která značka kosmetiky patří mezi tvé nejoblíbenější?  
Poslední dobou mi učaroval Benefit.

Dáváš přednost keckám nebo podpatkům?  
Do přírody keckám, všude jinde podpatky.

Máš nějakou "úchylku"? Jakou?  
Asi nemám :(

Jaké je nekrásnější místo, které jsi kdy viděla?  
Nejkrásnější místa jsou v Praze ... ty její kouzla!

Máš někoho ze světa blogerů, kdo tě inspiruje?  
Jednoznačně Kazma ... na něm jsem začínala.

Věnuješ větší pozornost pečující kosmetice nebo té dekorativní?  
Protože se líčím pro krásu, tak dekorativní.

Jaký máš názor na umělé nehty?  
Vyzkoušela jsem, ale nepreferuji. I když vypadají krásně :)

Kdyby sis s sebou měla vzít jedinou věc na pustý ostrov, jaká by to byla?  
Nekonečnou knihu! A kafe!


 11 otázek pro nominované:

  1. Co tě přivedlo k blogování?
  2. Jaké je tvoje oblíbené místo pro odpočinek?
  3. Káva nebo čaj?
  4. Jaká je tvoje oblíbená barva (oblečení, laku, zdí v pokoji)?
  5. Jaké je tvé vysněné povolání? A proč?
  6. Tvůj oblíbený blogger/bloggerka v ČR?
  7. Jak napíšeš nulu římskými číslicemi? :-)
  8. Dovedla by sis představit život bez elektroniky? Jaký by byl Tvůj den?
  9. O čem bys nikdy v životě nenapsala článek na svůj blog?
  10. Z čeho máš v životě největší strach?
  11. Co v tobě vyvolá největší pocit štěstí?

 

11 nominovaných blogů:


Pro blogerky: předem bych chtěla zmínit, že do dalšího tagování nikoho nenutím. Ráda však uvidím Vaše odpovědi na moje otázky, ale určitě to nechám zcela ve Vaší režii :-) "Your blog, your life"

  1. Pelíšek písmenek
  2. Simple life
  3. Be in black
  4. By one eye 
  5. Catherine Novakova
  6. Lenina Bláhová 
  7. Nevšední všednosti
  8. My thoughts, my world
  9. Something, sometimes
  10. The crazy gingers diary
  11. Tipy, triky, semetriky


A co Vy? Utekl mojí pozornosti nějaký blog, který sledujete pravidelně? Doporučte mi ho do komentářů :)

A nezapomeňte, už v neděli na Vás čeká soutěž!

Pac a pusu

C.


10 komentářů:

  1. Naprosto geniální odpovědi! :D a ty fakty! Já věděla proč tě nominovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak moc díky! Doufám, že to bude mít úspěch i u ostatních bloggerek :-)

      Vymazat
  2. Vybrala jsi skvělá fakta, která jsi prozradila! :) Děkuju moc za nominaci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, doufám, že se podobná dozvím i od Tebe :)

      Vymazat
  3. Takové řetězáky mám ráda, hodně to sbližuje s autorem :) Skvělý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? Tak to jsem ráda, že jsem začala zrovna s Liebster award tagem :)

      Vymazat
  4. Děkuju za nominaci a jdu na to! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, sice opožděně, ale přece .... ! :D http://shadow-88.blogspot.cz/2014/12/liebster-award.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úžasné ... a palec nahoru za ponechání časové mezery! Ráda jsem se zase vrátila a četla ostatních odpovědi...

      Vymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!