21.10.15

Mumlavská podzimní procházka, plná vodopádů, mlhy a muchomůrek

Ahoj :)
ráda bych Vám dneska ukázala kousek té naší krásné české přírody. Minulý víkend jsem s přáteli navštívila Jizerské hory a Krkonoše. Výlet byl docela spontánně upečený v pátek večer a v sobotu ráno se vyrazilo :)
Domluvili jsme se, že podnikneme malý a větší výšlap. Už dopředu jsem tušila, že to bude parádní, a že se budu cestou kochat nádhernou krajinou, tak jsem oprášila Nikoňáka.
První cíl byla vyhlídka, rozhledna Černá studnice, která je nejvyšším vrcholem jednoho hřebene právě Jizerských hor (869 m. n.m). Cestu nahoru jsme zvolili netradiční, teda možná jsme omylem trochu bloudili, ale aspoň jsme po cestě potkali osamělý karavan a jeden funkční lom.

Na chatu jsme se vrátili unavení, spokojení, všichni totálně mokré boty, no jo městské děti :) Večer jsme si společnými silami uplácali a upekli nejlepší hamburgery široko daleko (že ani na fotce nejsou).
Další den jsme se vydaly na "větší výšlap" a to z Harrachova k Mumlavským vodopádům, odkud jsme pokračovali nahoru ke Krakonošově snídani až na Voseckou boudu. A pro geocachingové nadšence skončila cesta až za hranicemi v Polsku.

No co Vám budu povídat, ty kouzelný vodopády a nádhernou podzimní krajinu vidíte sami :) že jo?
Kilometrů bylo asi kolem 20 a i když jsem zvyklá chodit, byla jsem ráda, když jsme se ocitli zase zpátky na parkovišti u aut.
Ale doufám, že si to zase brzy zopakujeme, třeba v zimě :)

P.S. A jestli si říkáte, kde jsou ty muchomůrky, co jsem zmínila v nadpisu .. ták jsou v hezky uložené v hlavě, protože jsem si je zapomněla nahrát na blog :) pardooon!

Pac a pusu

C.

1. No to je nádhera! O mumlavských vodopádech jsem nikdy neslyšela (prostě jsou pro mě Krkonoše jedna velká neznámá, krom Sněžky). Jde vidět, že počasí nic extra, ale zase ty fotky vypadají děsně tajemně ;-)

1. Claire, pro mě taky :-) a počasí, no byli jsme rádi, že nepršelo. A ty máš zase okoukaný jiný kout republiky :-)

2. Koukám, že poslední dobou Mumlava u blogerek docela jede :-) A je to moc dobře! :-) My máme celá rodina k Harrachovu vztah, jezdila tam už babička s dědou, rodiče na rande (a teď v neděli tam zrovna zase jedou :-)), my s bráchou jako malí a letos jsme tam byli na dovolené s přítelem. Krásné fotky :-) Na podzim je příroda zkrátka krásná :-)

Skills of Art

1. Jéé, a kdo o ní ještě psal? To bys si ráda přečetla!

To Ti teda úplně závidím, já jsem horama vcelku nepolíbená :)

3. Nádherný fotky Klárko! :))) Ty podzimní barvy tomu přidávají kouzlo a mmm burgřík bych si taky dala! :)

1. Děkuji!
      Popravdě jsme si ty Burgery udělali ještě jednou doma :-D

4. nádherné fotky, úplne z nich jeseň srší :)

5. V Krkonoších a všude okolo to mám moc ráda, ta příroda je úchvatná, tak ráda se tam vracím :) A úplně vám to závidím, museli jste si to tolik užít :)

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!