02.06.15

I am back!

Dlouho jsem se rozmýšlela, jestli tenhle článek napsat … a pak vůbec publikovat. Ale poctivě jsem Vás poslední rok/dva informovala o mém životě, o svých pokrocích, o svých radůstkách, a tak mi přijde fér Vám vysvětlit, proč od 15. března nevyšel žádný článek..

V tu neděli, kdy jsem publikovala článek o motivaci, jsem si řekla, že je na čase žít život, tak jak chci já a ne, tak jak to prostě vyjde a proplouvat.  Skoro po pěti letech jsem tedy ukončila nefunkční vztah, ve kterém jsme se oba už jen trápili. Novým bytem se výhled do pohádkového života nenaplnil, spíše se ztrácel víc a víc v mlze. Nebudu zde asi rozebírat proč, to si myslím, že je hodně soukromé.
Ale co vím, je, že všechno špatné je pro něco dobré.. a že těch novinek je :-) Ale všechno postupně!
První a zásadní problém byl, co s bytem? Takovou nádheru sama s jednou výplatou neutáhnu ani náhodou. Takže nastala fáze hledání, chození na prohlídky, stresování se a modlení se, aby se vyskytl byt, kde nevadí pejsek a stál tolik, kolik si můžu dovolit.
Pak jsem odjela na plánovanou služební cestu do Germánie, kde jsme byli převážně spíš zavřené v autě na cestách a do toho mi přijde SMS od mojí kolegyňky asi s tímhle zněním:

„Jakmile se vrátíš do ČR, volej na tohle číslo, majitel je v pohodě a jsi první zájemce“
Samozřejmě, když jsem na prohlídku bytu jela, tak jsem zabloudila. Majiteli jsem volala, že budu mít zpoždění, že nevím, co mi tam jede (klasika) a on ať tam počkám, že si pro mě přijede. To už jsem věděla, že bude opravdu v pohodě. Na byt jsme si plácli hned a už mě čekalo jen to nejhorší  - stěhování!
Naštěstí jsem měla skvělé pomocníky (děkuju!) a během jednoho večera se vše do pidi bytečku nastěhovalo. O vybalování či uklízení nemůže být řeč ještě do teď :-)

Moc mi záleželo, aby se cítil Benjamin v bezpečí a spokojeně a mohu říct, že se mu tu se mnou líbí.
Měli byste zájem o report o bytečku? Chybí mi nápady, co a kam dát a jak naaranžovat, takže bychom to spolu mohli vymyslet, ne?
Pokračování příště..

P.S. A pokud jste moc nedočkaví o čem bude další článek, mrkněte na můj instagram..

2 komentáře:

  1. To jsme rádi, že jsi zpátky! Myslím, že jsi udělala dost odvážný krok, který Ti otevřel spoustu nových možností. Dle mého jsi šikovná, a těším se na další články (a snad i nějaký sraz ;-)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Claire, díky za tak povzbudivá slova! Pro sraz jsem všemi deseti a další články už se chystají :-*

      Vymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!