08.06.15

Tropický víkend

Tak tu máme zase pondělí!

Ale to určitě nikomu nevadí, protože jsme si všichni mohli prožít krásný tropický víkend.
Většina z Vás určitě  využila situace a opalovala se někde u vody nebo se jste se kochali přírodou jako já, že ano?
I když bych možná chvílema ležela také u té vody, rozhodlo se jinak ;-)  a to výletem na Sněžku.
Co jsem slyšela, počasí je tu ze dne na den jiné ... a i ve 30 stupních se na horách drží vrstvy sněhu!
Výhled z nejvyšší české hory byl nepopsatelný. Měli jsme celkem výhodu, že jsme se na výlet vydali celkem pozdě a na Sněžce jsme zůstávali kolem sedmé večerní jako poslední.. no prostě romantika jak blázen :) A taky to bylo velké plus pro nalezení kešky!
Akorát mě ještě teď bolí obě lýtka :-( holt nejsem trénovaná!


A neděle byla také akční, ale tentokrát jsem byla jako pozorovatelka (díky bohu!).

Moje kolegyňka V. se totiž absolutně zbláznila (jejími slovy: To bylo jen chvilkové šílenství, které si tam neměla ani možnost a čas uvědomit.) a rozhodla se skočit bungee jump z jeřábu, a to ze 60metrové výšky!

Po cestě jsem byla nervózní za ní, při nástupu už jsem jen křečovitě držela foťák, abych jí všechno pořádně zdokumentovala  ... a po seskoku? Absolutní pohoda! Podle toho, co V. po seskoku řekla, to asi nebude poslední support :) ... prý se příště bude skákat ze 120m!



Rozhodla jsem se Vám psát kratší příspěvky, třeba i bez fotek (protože u mobilu mě zlobí fotoaparát a svůj ultrazoom si neberu všude) - tak snad Vás to bude těšit stejně jako mě!

A jaký byl Váš tropický víkend?
Pac a pusu
C.

3 komentáře:

  1. Jee Sněžka! ♥ Já jsem tam byla loni poprvé v životě, a taky se mi tam líbilo. Jen mi přišlo, že ten výstup není zas tak náročný, třeba u nás v beskydech mi přijdou některé jiné hory náročnější. Každopádně díky mrakům lidí jsme našli jen jednu kešku, a to o fous :-) No a po cestě zpátky pořádně zmokli :D Tento víkend jsem si užila sportovně-relaxačně, kolo, běh, bazén a opalovačka/spalovačka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam byla určitě jako školou povinná, ale přijde mi, že v dospělosti má ta hora úplně jinej rozměr ;-)
      My našly dvě .. jsme amatéři :)
      Prožitý víkend závidím - správně nabitý!

      Vymazat
  2. No a jak se kámoška cítila po seskoku? Já se taky chystám v létě na nějaký takový adrenalin. Koukala jsem že stojí seskok kolem 1000,- bylo to u nejakejch jezer na Moravě taky z jeřábu, tam měli pronajatej z tyhle firmy a skákalo se taky z 60m

    OdpovědětVymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!