23.06.14

Vyhlášení giveaway

Ahoooj,

o víkedu jsem byla s přáteli a se Slávistou na vodě. Chtěli jsme sjíždět řeku Lužnici mezi Táborem a Bechyní. Nakonec o sjíždění jezů nemohla být řeč :) protože bylo méně vody než jsme čekali.
Víkend jsem si naprosto užila - odreagovala jsem se od civilizace, od internetů a když jsem se vrátila domů, byla jsem totálně unavená :) ale tak krásně.

No a my už tu máme pracovní pondělí a s ním vyhlášení soutěže z minulého týdne. Nejprve jsem chtěla losovat random, ale vzhledem k tomu, že neumím počítat, tak jsem losovala metodou lístečků :)
Původně jsem chtěla nechat losovat Benjiho, aby se necítil odstrčeně, když s námi nebyl o víkendu, ale ten se momentálně zajímal o míček.. jak jinak :)



Tamtadadáááááá....
Moc gratuluji výherkyni Monice!






Monice moc gratuluji, děkuji za účast :) Večer se Ti ozvu mailem a výhru do konce týdne posílám :-)
A Vy ostatní nezoufejte, určitě zase něco vymyslím :)

A jaký byl Váš víkend?

Pac a pusu

C.

3 komentáře:

  1. Tak to moc dobře znám. Letos jsme sjíždění Moravice odložili již 2x - a to kvůli nedostatku vody (nakonec to druhé sjíždění se odložilo kvůli povodňové aktivitě). Já si víkend užívala v Beskydech, takže taky bez civilizace :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My kvůli shodě termínů ani odkládat nemohli :( ale určitě si počkejte, je to na 100% o něčem jiném s vodou :-)

      Je to fajn, viď, na chvíli vypnout ;-)

      C.

      Vymazat
    2. Je to fajn, vypnout a vnímat přírodu :)

      Moravice se ani bez vody sjíždět nedá. Vždycky upouštějí z přehrady, když je co. Už jsme taky zažili méně vody, kdy jsme raft tahali přes každý mini jezík, a nebylo to nic moc :D A byli jsme mokří více než kdybychom to sjeli v kuse :D

      Vymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!