28.05.14

Vše, co jste chtěli vědět o blogování ... ale mě se neptejte!

V pondělí jsem měla skvělou příležitost se zúčastnit kurzu od Naučmese, kde lektoruje božská Lucie van Koten z blogu Život podle Lucie.
Kurz Vše, co jste chtěli vědět o blogování, byl vlastně takovým milým pokecem v kavárně v Podpalubí.
Na to, že byl kurz zadarmo, se nás sešlo celkem málo (4), ale nic to nemění na tom, že jsem měla tu čest sedět u stolu s lidmi, kteří se svým blogem/FB stránkou NĚCO dokázali.
Vlastně né, tak docela "něco", ale hodně MOC.

Luc, která kurz vedla, je samozřejmě úžasná blogerka (její blog má "něco málo" přes 1 milon 200 tisíc shlédnutí), a také vyhrála ocenění Blogerka roku 2013 v kategorii Life! To, že je zosobněním dokonalosti, tu nemusím ani říkat ;-)

Honza, který se k nám připojil jako poslední, se představil jako bloger - běžec ... z jeho vyprávění vždy plynulo nějaké moudro, rada - no určitě mrkněte na jeho blog. Doporučil nám knížku Nepostradatelní od S. Godina, kterou si určitě půjčím/koupím. Je totiž o tom, jak se stát nepostradatelným! A také zmínil to, že vlastně není špatné mít své hatery ;-)

V neposlední řadě tu nemohu zapomenout zmínit roztomilou Dlouhovlásku, která byla nejen krásná, ale naprosto zapálená pro svůj salón s vlásky :) Její fanpage na FB má necelých 10 tisíc lajků .. klobouk (vlasy) dolů :-)

A co jsem do placu hodila já? No vcelku nic, jen jsem přišla nasávat jejich zkušenosti, rady, nápady, inspirace a motivaci pro blogování :) Proto je docela možné, že do budoucna (dalekého budoucna) nastane na blogu změna ... ale spíš taková organizační.. no nechte se překvapit.

A pokud také píšete, kurzy od Naučmese doporučuji .. a nebo si pojďte sednout se mnou na kafčo a vyměnit si postřehy z "blogerského života"!

A moc díky za výhru z instagramové soutěže Lucy z Angel-inspiration. Vzkaz, který byl k lakům přiložen mi opravdu rozsvítil den a už se těším až je vyzkouším.






Pac a pusu

C.

A kdo se mnou půjde na to kafe? 

4 komentáře:

  1. Pěkně, škoda, že je Praha tak z ruky, hned bych na kávičku zašla (jak s Tebou tak s Luc a zbytkem posádky ;))

    OdpovědětVymazat
  2. Mam rada takové "rodinné" kurzy s kafickem :-) Těším se na tvé změny. :-)

    OdpovědětVymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!