08.05.14

Home decor: Voňavé kuličky

Při brouzdání na netu jsem narazila na blog Just be yourself a na něm skvělou inspiraci, jak si vyzdobit byt :)
Kouzelné voňavé kuličky!
Barevné!

No jenže to bych nebyla já, kdyby to šlo všechno jako po másle :)
Samozřejmě jediné, co bych si uměla sehnat, by byl olejíček.. ale na kuličky nikde ne a ne narazit.
Naštěstí mám dokonalou mamku, která hned věděla kam pro ně zajít ... do květinářství! (děkuju).

Kuliček nakonec bylo tolik, že jsem jimi naplnila vysokou vázu, čtyři sklenky a část jsem věnovala sousedce (ahoj Kačííí) a kolegyňce do práce :-)

A jak na to?

  • sehnat kuličky (magic pearl jelly), které nejsou napuštěné gelem ani vodou
  • vonný olejíček s oblíbenou vůní
  • velkou misku
  • skleničku (nejlépe čirou, aby vynikly barvy kuliček)
  • připravíme si kuličky do velké misky, zalejeme litrem vody a pár kapkami vonného oleje a čekáme asi osm hodin :)
  • aaaa můžeme dekorovat :)





Zvědavej, jestli se to nedá náhodou jíst ... nedá :)

Moje barvy duhy



A konečně můžeme odpočívat :)

A s čím si teď hrajete Vy? :)

Pac a pusu

C.

6 komentářů:

  1. Taky bych nevěděla kam pro kuličky zajít. Děkuju za inspiraci, vypadá to naprosto úžasně! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja puvodne myslela,ze jsou to kulicky z bubble tea ;-D
    Kačule

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To už by byla velká vychytávka ... aby to hezky vypadalo, vonělo a ještě se to dalo jíst :)

      Vymazat
  3. Jéé tak to je moc pěkné :) Přesně takovou dekoraci hledám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to jsem ráda :) napiš pak jak se Ti to povedlo ;-)

      Vymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!