04.12.13

Předvánoční slib


Za chvíli tu máme Štědrý den, přípravy na Vánoce jsou v plném proudu a dokonce už je i ta správná zima.
Ale pro mě je vždy tenhle předvánoční čas spojený se stresem, že nestihnu nakoupit.
Nebo mě štvou davy lidí, kteří pro změnu nevědí co mají koupit.
A také dokola opakující se smyčka koled zrovna na klidu v hlavě nepřidá.

Letos jsem si řekla, že to bude jinak. Sice jen trošku, ale jinak!

Od teď budou Vánoce svátky klidu a pohody:

  • Dárky pomalinku nakupuji „již“ od listopadu.
  • Vánoční výzdobu jsem pro jistotu nechala již z minulých let :) … dobře, tak jen jmelí.
  • Svíčky mám v zásobě celoročně.
  • Pro cukroví se musí dojet, ne pracně péct.
  • Atmosféra zaručena purpurou (kterou nevím, jak vůbec použiju) a vánoční kytkou  :)
  • Ozdobím alespoň jedno okno a budu se kochat výhledem na jinovatkou pokrytou krajinu.
  • Dárky si zabalím na etapy a ne vzteklá všechno najednou, když zjistím, že došla lepenka.
  • O vaječný likér už se postarala kolegyně z práce (velký díííík)...akorát jsem ho tak trochu zapomněla v pracovní lednici :)







Takže už se nemůžu dočkat, až tahle vánoční pohoda bude stoprocentní. Bude padat sníh, bude ozdobený stromeček, budeme baštit cukroví a těšit se na dárky. Jinak klasiku svařené víno a pečené kaštany ze Staromáku mám již ochutnanou ... a moc se těším na ty Vídeňské! Ale o tom zase příště :)



A co Vy? Jak probíhají přípravy na Vánoce? Máte dárky? Těšíte se?

3 komentáře:

  1. Darky koupeny nemam...perniky tak tvrde,ze s tim zabiju orla v letu...vanocni hvezda mi skomira,tak snad vydrzi jeste aspon do druhe adventni nedele..ani nevim kde se lepenka kupuje :-) Vanoce miluju :-) Kacka od vedle

    OdpovědětVymazat
  2. Druhá fotka nádherná!

    OdpovědětVymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!