17.11.13

Pět věcí, kterých se bojím!

Nápad k tomuto článku mi vnukla blogerka ze Šťastného blogu. Tímto děkuji za inspiraci.

Je jednodušší vyjmenovat věci, které mě dělají šťastnou a spokojenou. Ale nad svými bubáky jsem musela chvíli přemýšlet. Člověk si raději dokáže přiznat milejší věci a neprozrazuje účelově svá zranitelná místa.
Ale já jsem si řekla, že přiznaný strašák, může být poloviční strašák :)

Největší strachy mi nahánějí tyto věci:

  • TMA
A to proto, když na chodbě zhasne automatické světlo, já zkamením a nejsem schopná udělat ani krok. Nebo když chodím spát, světlo zhasíná Slávista, abych mohla pohodlně dojít do postele :)


  • PAVOUCI
Z těch má strach hodně lidí, nedokážu vysvětlit, proč se jich bojím. Jsou malí, jsou nenápadní. Můžou vám vlézt všude. Tak asi proto!



  • ŽE SE ZTRATÍM
V souvislosti s bodem níže. Bez mapy na neznámém místě jsem prostě ztracená. A když jsem ztracená, tak panikařím. A když panikařím, tak to není dobrý :)


  • VYBITÝ MOBIL
Jsem ráda v kontaktu. Jen tak pro sichr - nemusím s někým mluvit 24/7. Ale vím, že kdyby se něco stalo, je na druhé straně telefonu někdo, kdo mi poradí, pomůže nebo mě uklidní :) A také si na mobilu krátím dlouhou chvíli ... takže když je K.O. tak je ta chvíle kurňa dlouhá :)

  • STÁŘÍ
Jistě, stárnutí neovlivním - ale jde to trošku zpomalit? Mít vrásky v mém věku, to není ani možné :(
Každá druhá bloggerka píše o krémech na mladistvou pleť, jak už se musí chránit proti vráskám a já si přitom na noc dávám krém, který jsem si v krámě vybrala podle barvy a vůně :)

Původně jsem chtěla napsat také třináct věcí, kterých se bojím, ale nic mě nenapadlo. Nemyslím si, že bych byla takový nebojsa, ale jsem tak nějak obrněná a nebo si to nechci připustit.

A co vlastně myslím tím strachem?
Když zahlédnu to vícenohé zvíře, zrychlí se mi tep a nechce se mi s ním být v jedné místnosti.
O tmě jsem psala a když se ztratím tak jsem prostě ztracená :) S vybitou baterií na mobilu je to spíše zoufalost a se stářím je to trochu do deprese...

A na závěr si představte, že jdu večer (tmou), v neznámém městě s mobilem, který hlásí 1% baterie  a potkám obrovskýho pavouka ... no z toho bych snad zešedivěla! :)

Takže tak.

Čeho se bojíte VY?

PS: Vidíte taky tu novou ikonku s ťapkou v liště? 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!