17.11.14

Nový domov - IKEA

A zase tu byl víkend, tentokrát ve znamení nakupování a zvelebování.
Docela se těším až tahle část bude u konce, přijde mi, že v bytě vše přešoupávám, posouvám, přendavám, vyměňuju a pak všechno zpět :)

Právě o víkendu jsem s kolegyňkou vzala útokem IKEA na Černém Mostě. Počítaly jsme s tím, že tam bude hodně lidu, tak jsme si dopředu vytvořily i nákupní seznam! Ale práci nám to moc neulehčilo :(
Z plánovaného seznamu jsem nekoupila tři věci, a to stůl - kvůli jeho velikosti, rozdělovač do šuplíku - protože jsem ho nenašla a misky do koupelnového šuplíku, protože jsem je taky nenašla :)
Ale to je asi dobře, protože jsem objevila jiné :) 


A teď k tomu, co se nakoupit povedlo!
Zleva vidíte samolepící háčky do koupelny, které vypadají jak lentilky. Koupelna je všehovšudy bílá a barevně ji právě rozzáří kosmetické produky a i tyhle špuntíky.

Dále tu máme keramickou misku na Slávistovu oblíbenou polévku, kosmetické zrcadlo na můj nový kosmetický stolek, odkapávač na příbory (poslední úlovek u pokladny), háčky na dveře a úplně obyčejné důchodcovské papuče :)

Samozřejmě nejlepší a neváženější úlovek je vždy svíčka. Pro kovové stojánky jsem jela na jisto, jen jsem se nemohla rozhodnout mezi bublinkovým a proužkovým. A vůně svíček? Lesní jahoda, mandarinka, vanilka a šeřík ... něco jsem ladila barevně, něco podle vůní. Černý keramický čtvercový tácek pod svíčky byl impulsivní nákup, a ty malé čajovky taky. No ale odolejte jim, že?



A tady si dovolím malé nahlédnutí do našeho obývacího koutku! Novinový potah na polštář má na svědomí moje maminka, se kterou pro Vás plánujeme speciální giveaway :) Takže se určitě máte na, co těšit!



Co byste nezapomněli koupit v IKEA vy? Líbí se Vám jejich styl? A co říkáte na zelený obývák?

Pac a pusu

C.

P.S. Ten koberec je nový a čistý, šmouhy jsou samozřejmě od Benjiho chlupů :) bože!

4 komentáře:

  1. Moc se mi líbí ty barevné věšáčky a kovové svícny - po těch se také podívám... Mimochodem, moc se mi líbí rohové okno a těším se na giveaway! :-)))) Měj se hezky,

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  2. Nakoupily jste krásně! Barevné věšáčky do koupelny jsou úžasné :) Moc se mi líbí ten černý stolek :) A těším se na giveaway :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten černý stolek sice nebyl z tohoto nákupu, ale je IKEA, a to se počítá!

      Vymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!