07.10.14

Podzimní štěstí

Už je to pár dní, co jsem s otevřenou náručí přivítala podzim... jsem listopadová, tak vím proč mám tohle roční období nejraději!



Podzimní dny jsou pro mě znamením teplé deky, horké kávy a otevřené knížky.
A venku zase barevných listí všude kolem, počasí natolik nemoudré, že nikdo nemůže být nespokojený a když vysvitne na chvíli slunce, všichni si vzpomenou na to, že ještě před chvilkou bylo léto..

No jenže touhle dobou mívá také spoustu lidí deprese, jsou smutní, bezradní a snaží se přežít dlouhý čas mezi létem a Vánocemi. Teda alespoň tak mi to připadá. A proto je důležité se obklopovat krásnými, vlídnými a příjemnými věcmi.

A protože je moje mamka nejen úžasný člověk, ale také člověk s talentem, mohla jsem pro Vás nachystat tento článek s fotografiemi její home made dekorace.

Stačilo přijet na návštěvu a hned na mě dýchla atmosféra Halloweenu, proč?
No koukejte!
 

A jestli Vás zajímá, jak se co vyrábí, či z čeho přesně to je, pište do komentářů a já mamce Vaše dotazy předám a poctivě odepíšu!

U mě doma se žádná podzimní dekorace nekoná, protože (doufám) za 24 dnů (dvacetčtyři!!!!!!) budu se Slávistou a Benjaminem přestěhovaná do nového bytu a tam si "dekorací" užiju až až ... sice možná nestihnu ty podzimní, ale zima to jistí!

A jak prožíváte tohle příjemný období Vy? Doháníte resty z léta nebo se už těšíte na zimu?

Pac a pusu

C.

2 komentáře:

  1. Ta dekorace je moc pekna, jen bych "vyhodila" ty duchy a radoby vyrezane dyne, protoze ty do ceskeho prostredi proste nepatri :-D Ja podzimni dny travim ve spolecnosti kavy, caje a taktez dobreho psani. Oblibila jsem si vanilkovy caj s mlekem od Twinnings :-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Amerika do Čech nepatří, ale všimni si, že dýně jsou vcelku :) a ti duchové jsou přeci tak roztomilí!

      Čaj určitě vyzkouším, tenhle jsem ještě nezkoušela :)

      Vymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!